Gjest Tiggern82 Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Hei, jeg hat et spørsmål ang. SET behandling. Fikk store smerter i korsrygg og baksiden av låret etter en fotballkamp for 5 uker siden. Gikk da til manuell terapeut som diagnoserte prolaps, dette gjorde meg bekymret. Han foreslo slyngetrening, hadde 8 behandlinger på 3 uker. Dette ble jeg kun verre av. Så hørte jeg av moren til en kamerat at kiropraktor kunne behandle dette. Kiropraktoren mente det var en låsning i bekkenet og ikke prolaps. Etter 3 behandlinger følte jeg meg fin. Kiropraktor anbefalte slyngeterapi hos fysioterapeut på kiropraktor klinikken. Kiropraktor mente dette skulle gå bra siden låsningen var borte. Men jeg er redd det skal gjøre vondt. Hva er din mening? Svar mottas med stor takk. Hilsen vond rygg 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/299984-verre-med-set-behandling/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.