Gå til innhold

Får vondt i magen av det…

Anbefalte innlegg

Gjest Valnøtt

Enten kvitter du deg med ham eller så setter du de grensene du er komfortabel med - og jeg mener _komfortable_med_ ikke de du kan overleve under, og forlanger at han respekterer deg på dem.

Hvis han ikke liker at du kler deg slik du ønsker, så har han noe han må jobbe med.

Fortsetter under...

Som jeg har skrevet til en annen i din situasjon; Min mann ville blitt hoppende glad om jeg gadd å pynte meg litt oftere enn jeg gjør.

Det er merkelig at menn ikke liker å ha pene damer, og du skal ikke finne deg i å bli fortalt hvordan du skal eller ikke skal kle deg.

Min mann må fint finne seg i min stil;o) Men han blir veldig glad når jeg endelig pynter meg:o)

Gjest lever lykkeli nå!

Passopp for phsykisk sjalu type! ikke noe artig å bli mistenkt og kontrollert i lengden. Noe jeg ble, syntes det var koslig ibegynelsen at han var redd for meg. Men, etterhvert tålte han ikke at æ hilste på vennen hans engang, Eller hvis en fremmed mann så på meg. Da fikk jeg gjennomgå hjemme!

Dette burde være et skikkelig "wake up call" for deg. Siden du skriver her synes du nok det er galt. Jeg tror også at det er mer som han reagerer på som du ikke skriver her. Du må ikke finne på å flytte sammen med ham. Det kontrollbehovet hans vil bli større etterhvert.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...