asante Skrevet 18. juni 2001 Skrevet 18. juni 2001 Jeg er glad i oralsex og suger gjerne partneren min. Men ofte opplever jeg det vanskelig å gjøre en god jobb, for hvis den kommer for langt inn i munnen/halsen, får jeg brekninger. Jeg syns dette er trist, for jeg har lyst til å suge ham ordentlig. Har forsøkt å "trene" på det, men det hjelper lite... Hva gjør jeg for å unngå brekninger når jeg egentlig liker å suge ham? 0 Siter
Gjest gutt 22 Skrevet 18. juni 2001 Skrevet 18. juni 2001 Mange sier det er unødvendig å ta penis helt inn, men jeg synes det er opphissende å se når (nesten) hele forsvinner inn i munnen hennes! Jenten min klarer ikke hele hun heller, men hun er blitt flinkere. Det er mulig å øve på å undertrykke brekningsrefleksen. 0 Siter
Gjest Gro Isachsen, Sexpert Skrevet 18. juni 2001 Skrevet 18. juni 2001 Det er stort sett en misforståelse at det store med oralsex er å ha mest mulig av penis i munnen. Det er en helt naturlig refleks å ville brekke seg når det støter mot ganen. De fleste kvinner vegrer seg derfor for "deep throat"-teknikker. Kjæl heller med lepper, munn , fingre og håndflate over hele området. For eksempel kan du vispe med tunga på undersiden av penishodet og i området i overgangen mellom hodet og skaftet, der det er spesielt følsomt. Dra gjerne forhuden nedover samtidig - med fingre og håndflate. Slipp. Bruk leppene til å dra forhuden over hodet i gjen. Lykke til! 0 Siter
Gjest hej Skrevet 19. juni 2001 Skrevet 19. juni 2001 finnes en spray som overflatebedøver ganen, slik at brekningsrefleksen ikke slår inn. Brukes fx ved innsetting av kateter ned i magen via munn/nese. Vet ikke hvor en kan få tak i den.. brukte den ved innsetting av kateter - og den virkningen vedvarte kanskje i ca. 0,5 time. Kanskje noen andre her vet hvor man får tak i denne sprayen? 0 Siter
melania Skrevet 22. juni 2001 Skrevet 22. juni 2001 se på erotikknett.no der finner du tips om oralsex... 0 Siter
andor Skrevet 22. juni 2001 Skrevet 22. juni 2001 Det er jo ikkje turvande å køyre inn heile staken då, veit du! Om du konsentrerer munnbruken om toppen, og nyttar handarbeid på resten, vil han rimelegvis bli vel så fornøgd som om du prøver å imponere med deep-throat-teknikkar. Dei *er* sjølvsagt imponerande, men ikkje betre enn noko anna for mottakaren. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.