Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Har for et par uker siden fått diagnosen nyresvikt pga. polycystisk nyresykdom. Fikk beskjed om at på en skala fra 120 til 0 lå min nyrefunksjon på 24. Fikk diverse tilskudd og medisiner, og beskjed om at jeg før eller siden må ha ny nyre.

Mitt spørsmål er hvor lang tid det kan gå før jeg trenger dialyse og evt. transplantasjon? Dersom noen der ute er/har vært i samme situasjon som meg er det fint om dere kan gi et estimat over hvordan deres sykdom har artet seg og hvor lang tid dere har ventet fra dere fikk diagnosen og til dere måtte i dialyse/transplantasjon.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/300032-nyrecyster-og-nyresvikt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...