Gjest bløtdelsoppfylning...nervøs.. Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Hei. Jeg er en mann på 29 år som har hatt litt smerter i fra magen. Både fra høyre side og midten rett under ribbenene. Også en del stikninger. Har i flere år hatt følelsen av at jeg har hatt "noe" i magen, en kul eller no. Har fått smerter hvis jeg har ligget på magen. For en ukes tid siden var jeg på MR for ryggen og fikk påvist prolaps. Men jeg fikk også en henvisning til videre undersøkelse pågrunn av at de fant en "kul" i magen. De skrev: På sagittale billedopptak får man inntrykk av en bløtdelsoppfylning ventralt for vena cava inferior. Oppfylningen har en tverrdiameter på 5 cm og en utstrekning i lengderetning på omtrent det samme... De er usikre på hva dette representerer og jeg har blitt henvist videre til ultralyd og CT. Har fått ny time, men det er i begynnelsen av april. Synes det er lenge å vente og er litt nervøs for hva dette kan være. Forstår at det kan være vanskelig å svare på, men er det vanlig med "kuler" i magen? Hva betyr egentlig en bløtdelsoppfylning? Kan det være kreft? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/300033-bl%C3%B8tdelsoppfylning/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.