Gjest andreassens Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Jeg er en mann som etter 6 å har gjort det slutt med min kone. Noe jeg ikke angrer på. Selv om jeg selv valgte å gå for halvannet år siden, og overhode ikke vil tilbake, kommer fortsatt av og til en følelse av savn , savner det gode som var. Vi omgåes ikke som venner, men møtes vi tilfeldig er vi heller ikke uhøflige mot hverandre. Hun gjorde noe fryktelig utiligivelig mot meg, så jeg var helt sikker i min bestemmelse om å skilles. Det jeg lurer på er: Om denne "sorgen" som kommer av og til blir borte når man får seg en ny jente å bli glad i? Hun er min første seriøse kjæreste. Og er det normalt å likevel kjenne et slikt savn og bli lei seg innimellom selv om man ikke under noen omstendigheter ville hatt henne tilbake? Noen som vet?? Vi fikk ingen barn, jeg er 29 år. Takk for svar:) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/300056-forlot-min-kone-se-her/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Det hadde vært litt rart om man var helt følelseskald etter å ha gjort det slutt med en man hadde levd med i mange år, så du er nok helt normal vil jeg tro. En skilsmisse vil nok alltid føre til en eller annen form for sorgprosess. Et menneske man har del så og si alt med, er plutselig "borte". Helt naturlig at det blir sånn. Sorgen går i faser og du vil uansett merke at den mildner med tiden, uansett om du får ny kjæreste eller ei. Kanskje går det raskere dersom man får en ny kjæreste? Uansett tror jeg ikke det er lurt å forhaste seg. Det kan nok være gerit å føle seg helt ferdig med sitt gamle forhold før man prøver seg på nytt. Lykke til:) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/300056-forlot-min-kone-se-her/#findComment-2426876 Del på andre sider Flere delingsvalg…
mrxx Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Noe slikt vil medføre sorg og savn, det hadde vært rart hvis det ikke var slik. Det er jo de gode tidene man savner og husker og ønsker selvsagt at det skulle være slik. Det er umulig og kaste 6 år sammen "ut av vinduet" uten å føle savn og sorg. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/300056-forlot-min-kone-se-her/#findComment-2426972 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest føler med deg Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Det hadde vært litt rart om man var helt følelseskald etter å ha gjort det slutt med en man hadde levd med i mange år, så du er nok helt normal vil jeg tro. En skilsmisse vil nok alltid føre til en eller annen form for sorgprosess. Et menneske man har del så og si alt med, er plutselig "borte". Helt naturlig at det blir sånn. Sorgen går i faser og du vil uansett merke at den mildner med tiden, uansett om du får ny kjæreste eller ei. Kanskje går det raskere dersom man får en ny kjæreste? Uansett tror jeg ikke det er lurt å forhaste seg. Det kan nok være gerit å føle seg helt ferdig med sitt gamle forhold før man prøver seg på nytt. Lykke til:) Hei. Jeg tror jeg vet hvordan du har det. Ble skilt for 6 mnd. siden, fra en mann jeg var sammen med i 13 år. vi har 3 barn sammen. Det var jeg som tok initiativ til bruddet. Men det ble aldri noen kamp fra hans side. Bruddet var noe jeg/vi hadde snakket om i noen år. Det har vært oppturer og nedturer, Innimellom så angrer jeg. Tenker på de gode tingene vi hadde sammen. Om unger som vokser opp uten mor og far sammen. Tror jeg gråt hver dag de 3 første månedene. Det har roet seg i det siste. Men i kveld kom følelsene tilbake. Meg og ungene satt å koste oss med god mat, begynte bare å gråte. Jeg savnet eksen. Vi passet ikke sammen. Har ikke de samme interessene, og kranglet til alle døgnets tider. Selv om jeg ikke elsker han lengre, så klarer jeg ikke se for meg ett liv med en ny mann. En som jeg skal dele alt med igjen. Føler meg og eksen har ett bånd somholder oss sammen. Uff. Dette var ikke til noen hjelp for deg. Måtte bare lufte tankene mine på sene nattetimer. Lykke til. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/300056-forlot-min-kone-se-her/#findComment-2427842 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Hei. Jeg tror jeg vet hvordan du har det. Ble skilt for 6 mnd. siden, fra en mann jeg var sammen med i 13 år. vi har 3 barn sammen. Det var jeg som tok initiativ til bruddet. Men det ble aldri noen kamp fra hans side. Bruddet var noe jeg/vi hadde snakket om i noen år. Det har vært oppturer og nedturer, Innimellom så angrer jeg. Tenker på de gode tingene vi hadde sammen. Om unger som vokser opp uten mor og far sammen. Tror jeg gråt hver dag de 3 første månedene. Det har roet seg i det siste. Men i kveld kom følelsene tilbake. Meg og ungene satt å koste oss med god mat, begynte bare å gråte. Jeg savnet eksen. Vi passet ikke sammen. Har ikke de samme interessene, og kranglet til alle døgnets tider. Selv om jeg ikke elsker han lengre, så klarer jeg ikke se for meg ett liv med en ny mann. En som jeg skal dele alt med igjen. Føler meg og eksen har ett bånd somholder oss sammen. Uff. Dette var ikke til noen hjelp for deg. Måtte bare lufte tankene mine på sene nattetimer. Lykke til. være til trådstarter ;-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/300056-forlot-min-kone-se-her/#findComment-2427921 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sånn vil det alltid være.. Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Jeg savner av og til min første kjæreste som jeg var ilag med for 10 år siden.. Tenker på alt det fine og gøye vi gjorde ilag.. men kunne aldri blitt kjæreste med han igjen.. Var ikke lykkelig ilag med han når vi var kjærester, men har likevel mange gode minner fra fine stunder vi hadde.. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/300056-forlot-min-kone-se-her/#findComment-2439382 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.