Gå til innhold

Sover overdrevent mye.

Gjest *en sliten søvngjenger*

Anbefalte innlegg

Gjest *en sliten søvngjenger*

Heisann. I de siste 3 ukene har jeg hatt et problem med ekstremt mye søvn. på det meste har jeg sover nonstop i over 24 timer. selv med vekkerklokke har jeg problemer med å vokne, enkelte ganger slår jeg av vekkerklokken som jeg har plassert i andre siden av rommet i søvne og går og legger meg igjen bare for å vokne opp leeeenge etterpå uten å huske noe av det. Dette begynner å bli et problem for meg, siden det nesten begynner å gå utover studiene. Selv etter å ha voknet sliter jeg med å være konstant sliten og meget søvnig så og si hele dagen. Hva kan jeg gjøre? Eller for å si det på en annen måte. hva i H*lvete feiler meg?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/300081-sover-overdrevent-mye/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Shira :o)

[quote name=Shira :o)' timestamp='1203802944' post='3812024]

Gå til legen, sjekk jern og B12, det kan slå deg ut.

Altså mangelen på jern og B12 kan slå deg ut. Uansett er det ikke normalt, og bør sjekkes. (gikk litt fort i svingene i første svaret mitt, trykket send for fort)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...