Gå til innhold

Pulserende smerte i tinningen idag !

Anbefalte innlegg

Hei

Da jeg stod opp i dag morges hadde jeg plutselig en pulserende smerte i tinningen...Det har jeg fremdeles. Det gav seg naar jeg var ute og jogget,men kom tilbake no. Det er ganske ubehagelig.

Jeg vet at dette sikert er indikasjon for MRI eller CT... men jeg haaper naivt nok at det gaar over av seg selv...venter over helgen hvis jeg holder ut.

Har noen noen erfaringer,diagnoser aa komme med ?

Jeg har ingen tidligere historie med migrene eller noen form for hodepine...og alt var bra til idag morges,no er det bare veldig vondt.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/300103-pulserende-smerte-i-tinningen-idag/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• 3 uker senere...
siljepiljelilje

Dette har jeg hatt mange ganger. Tror vel for mitt vedkommende at det skyldes stress.

Men det er klart du skal gå til lege hvis det blir verre eller ikke går over.

Jeg kjenner til følelsen! I mitt tilfelle handler det mye om Stress og spyskiske faktorer. Men dette kan jo være veldig individuelt. Jeg fant en bra oversikt over hodepine på Pasienthåndboka. Her forklares ulike smerter og hva de kan forbines med.

http://www.pasienthandboka.no/?mode=document&documentid=2432

Håper du er bedre i hodet nå (ettersom tråden er litt gammel liksom)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...