Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

ååh! lurer på det samme! Hadde en frekk opplevelse på apoteket her om dagen da jeg skulle kjøpe vitaminer. Jeg lurte på hvilken som var best, og hun bak kassen bare: Er DU gravid? Ja...Og så fortsetter hun: Ja jeg ser jo at du er litt på vei... Og jeg er i 5-8 uke...og er gaske slank, stod bare foroverlent liksom, med masse klær. Og det bare fortsatte med fornærmelser, men jeg bare ler jeg:) hehe. Men absoliutt, lurer på det samme, når det er meningen at magen skal syns:)

Gjest pregnant77

Dette varierer fra person til person, hos noen ser man det omtrent med en gang, hos andre kan det gå flere måneder. Jeg fortalte ikke om graviditeten på jobb før jeg var nærmere 4 mnd gravid og alle fikk sjokk :D

Gikk flere måneder før de kommenterte at "Ja nå ser jeg den har vokst"... fikk heller høre at jeg hadde lite mage.

Nå har jeg bare en mnd igjen og nå er de umulig å skjule magen hehe.

Gjest pregnant77

ååh! lurer på det samme! Hadde en frekk opplevelse på apoteket her om dagen da jeg skulle kjøpe vitaminer. Jeg lurte på hvilken som var best, og hun bak kassen bare: Er DU gravid? Ja...Og så fortsetter hun: Ja jeg ser jo at du er litt på vei... Og jeg er i 5-8 uke...og er gaske slank, stod bare foroverlent liksom, med masse klær. Og det bare fortsatte med fornærmelser, men jeg bare ler jeg:) hehe. Men absoliutt, lurer på det samme, når det er meningen at magen skal syns:)

Av og til kan man bare se på personen at vedkommende er gravid... det er et eller annet i ansiktet og utstrålingen... enkelte kvinner har en 6. sans for dette ;-)

Mammabukser kan man begynne med når det passer seg best. Jeg gikk med vanlige bukser med lavt liv lenge, men så begynte de å gnage og da fant jeg det var best å kjøpe mammabukser. Kjøpte litt større enn jeg trengte pga tenkte jeg kom til å vokse masse, så i begynnelsen var de litt ubehagelige pga d, men nå har jeg vokst så pass at de nesten begynner å bli litt trange :D Spent på om jeg kan fortsette å bruke buksene ut graviditeten..

Annonse

I første svangerskap kom ikke magen før jeg var minst seks måneder på vei, var vel nærmere sju. Joda, det så ut som jeg hadde lagt litt på meg, men det var ikke en gravidemage, hvis du skjønner. Kunne bruke nesten alle de vanlige buksene mine. Men så (i påska, husker jeg) poppet magen ut, og jeg fikk en flott, stor gravidemage :-)

I svangerskap to og tre, kom magen tidligere, men jeg har aldri behøvd mammabukser før etter ultralyden i uke 18, i alle fall.

Gjest Angela26

I foerste svangerskap fikk jeg mage med en gang. Jeg ble veldig oppblaast, saa det var ikke babyen som gjorde magen saa stor:-)Men selve gravidmagen kom vel smaatt i slutten av 3 mnd. Husker jeg hadde "stor" mage rundt uke17, da jeg var til UL, og stoerre ble den:-)

Jeg er visst gravid igjen naa, saa det skal bli spennende aa se naar magen kommer denne gang:-)

Jeg fikk også spørsmål om dette da jeg var ca 10-11 uker på vei. Det var en som mente hun kunne se det på ansiktet mitt! Forstå det den som kan!!!!!????

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...