Gjest usikker på hva jeg skal gjøre Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Etter brudd med eksen for ca 1,5år siden har vi nå begynt å ta opp kontakten igjen. Bruddet var ikke stygt på noen måte, vi hadde bare forskjellige prioriteringer. Selv om vi ikke passet sammen som kjærester var vi hele tiden veldig gode venner. Vi kunne snakke om alt, stolte 100% på hverandre og fant på mye gøy sammen. Denne nærheten savner vi begge to, for sånne personer treffer man jo ikke hver dag. Nå har det seg sånn at han vil ha meg med på hyttetur og vi skal stå på ski hele den helga. Jeg har selvsagt kjempelyst og gleder meg veldig. Det skal sies at jeg ikke har så mange andre nære venner, og de jeg har deler jeg ikke så mange interesser med heller. Derfor gleder jeg meg selvsagt ekstra mye til denne helga. Eller, jeg gleder meg generelt til hver gang jeg skal treffe eksen. På en måte bekymrer dette meg litt. Det er selvsagt dette med følelser. Vil de blusse opp igjen? Skal jeg kutte kontakten helt, for sikkerhets skyld? Eller skal jeg ta imot dette vennskapet, som jeg med stor sikkerhet tror vil være viktig for meg resten av livet? Skal jeg droppe en venn fordi vi var så "dumme" å bli kjærester? Hva ville dere gjort? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/300135-venn-med-eksen/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cidie Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Hei! Min beste venn er min x. Vi tok opp kontakten ett år etter at det ble slutt. Det var ikke noe "pent" brudd heller. Han var min forlover da jeg gifta meg for to år siden. Vi har nå kjent hverandre i over 10 år. Vi er nære venner, og vi er så heldige å ha ektefeller som også syns det er en god ting. Følg hjertet! Trist å miste en potensiell god venn fordi du frykter noe du ikke vet helt hva er -? Jeg vet ikke. Bare du vet. Det er alltid en risiko å være nærme andre mennesker -både kjærste og venner. Man risikerer å bli såra, men jeg syns alltid det er verd det. Jeg ville tatt sjansen! Lykke til uansett hva du velger å gjøre. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/300135-venn-med-eksen/#findComment-2427806 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest usikker på hva jeg skal gjøre Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Hei! Min beste venn er min x. Vi tok opp kontakten ett år etter at det ble slutt. Det var ikke noe "pent" brudd heller. Han var min forlover da jeg gifta meg for to år siden. Vi har nå kjent hverandre i over 10 år. Vi er nære venner, og vi er så heldige å ha ektefeller som også syns det er en god ting. Følg hjertet! Trist å miste en potensiell god venn fordi du frykter noe du ikke vet helt hva er -? Jeg vet ikke. Bare du vet. Det er alltid en risiko å være nærme andre mennesker -både kjærste og venner. Man risikerer å bli såra, men jeg syns alltid det er verd det. Jeg ville tatt sjansen! Lykke til uansett hva du velger å gjøre. Tusen takk for svar! Det er godt å høre at sånne forhold holder seg. Det var et stort tap da vi gjorde det slutt og det vil føles veldig vondt om vi ikke skulle kunne være venner fremover. Magefølelsen sier at jeg skal gå for dette. Takk for at du delte din erfaring. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/300135-venn-med-eksen/#findComment-2428465 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.