Gå til innhold

Stive fingre

Anbefalte innlegg

Hei!

De siste par månedene har jeg vært plaget med stive fingre på den ene hånden når jeg våkner om morgenen. Jeg må jobbe hardt for å klare å knytte hånden, og det gjør vondt å forsøke å knytte hånden.

Men hvis jeg bruker den andre hånden for å bøye fingrene på den vonde hånden, er det ikke noe problem. De bøyes lett. Og det gjør ikke vondt å klemme på fingrene på den vonde hånden, med den andre hånden.

Jeg har tenkt på om det kan være dårlig blodtilførsel til fingrene. Jeg bruker P-piller. Men samtidig er jeg god og varm på fingrene når jeg våkner, og jeg merker ingen prikking.

Hånden som er vond er den jeg skriver med. Jeg alltid har holdt veldig hardt om blyanten/pennen jeg skriver med, og jeg har alltid skrevet mye. Er det mulig at jeg kan ha klart å slite på leddene mine allerede? Jeg er 25 år gammel.

Hvis jeg kjenner veldig godt etter når jeg har holdt hånden lenge i ro, kan jeg kjenne antydning til det samme. Men det er mulig at jeg kjenner FOR godt etter, og at dette ikke er reelt.

Er det noen som har vært borti noe lignende? Bør jeg gå til legen?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/300165-stive-fingre/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...