Gå til innhold

Kløe forran på ytre kjønnslepper

Anbefalte innlegg

Gjest Jeg klør!

I et par år nå har jeg stadig hatt kløe forran der de ytre kjønnsleppene møtes, mest på den ene siden. et område på str. med en 50- åring. Det er ingen hudforrandringer der, det klør aldri andre steder og det kommer og går uavhengig av syklus. Fikk satt inn hormonspiral for et år siden, men kløen er der fortsatt. Noen ganger så sterk at jeg har smurt med eurax- som lindrer en stund. så er det kløfritt noen uker/ dag før det er på gang igjen. har ikke turt å spørre legen om dette...... Noen som har en formening om hva det kan være? Prøvde en kur med soppsalve en ukes tid for noen år siden, men kløen kom tilbake.

Fortsetter under...

Gjest Festlig skrivefeil!

''et område på str. med en 50- åring''

Sorry-sorry-sorry, klarte ikke å dy meg, for dette er jo en råfestlig skrivefeil! :-)

Sånn omtrent hvor stort blir en 50-åring i cm? Snakker vi dm her, eller så mye som meter????

;-)

Beklager...

Gjest Jeg klør!

''et område på str. med en 50- åring''

Sorry-sorry-sorry, klarte ikke å dy meg, for dette er jo en råfestlig skrivefeil! :-)

Sånn omtrent hvor stort blir en 50-åring i cm? Snakker vi dm her, eller så mye som meter????

;-)

Beklager...

Ha, ha. Sånn er det når man skal mate katten, pusse tenner på noen barn, lage kvelds og skrive innlegg samtidig!

Gjest Festlig skrivefeil!

Ha, ha. Sånn er det når man skal mate katten, pusse tenner på noen barn, lage kvelds og skrive innlegg samtidig!

Skjønner det - det var bare en så morsom skrive"leif"! :-)

Håper du får svar på spørsmålet ditt!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...