Gå til innhold

Jeans med strikk nederst i bena slik at buksen..

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Mener du baggy jeans, sånne med rumpa langt nedpå? Isåfall kjøper jeg de på Vero Moda, der har de mange ulike modeller

Litt sånn joggebukseaktig? Tenkte egentlig vanlig i rompa og litt vid, men med strikk nederst på bena. Er det strikk nederst på dine?

Annonse

Gjest Elextra

www.sparkjop.no

Kjøpte nettopp en rålekker bukse sånn du beskriver der. Har nettopp fått den, og kvaliteten virker bra. Håper de har flere igjen på lager for den har visst vært ganske så populær :-)

Rålekker bukse på Sparkjøp?

*tviler fordomsfullt*

www.sparkjop.no

Kjøpte nettopp en rålekker bukse sånn du beskriver der. Har nettopp fått den, og kvaliteten virker bra. Håper de har flere igjen på lager for den har visst vært ganske så populær :-)

Fant den, digg bukse. Har du samme str som du bruker ellers? F.eks i forhold til HM, lindex, kappahl e.l.

Gjest søtmons

Litt sånn joggebukseaktig? Tenkte egentlig vanlig i rompa og litt vid, men med strikk nederst på bena. Er det strikk nederst på dine?

De er kjempekule! Jeg er ikke fjortis og bruker str. 40, men får mye skryt for de buksene. Jeg har noen som er veeeldig baggy og noen som sitter etter i rumpa, alle kan snurpes sammen med en strikk nederst. Strikken er regulerbar så jeg kan varierer hvor stramt den skal sitte. Kjøper alle på Vero Moda, merket heter Only. Noen steder er det egne Only-butikker også.

De er kjempekule! Jeg er ikke fjortis og bruker str. 40, men får mye skryt for de buksene. Jeg har noen som er veeeldig baggy og noen som sitter etter i rumpa, alle kan snurpes sammen med en strikk nederst. Strikken er regulerbar så jeg kan varierer hvor stramt den skal sitte. Kjøper alle på Vero Moda, merket heter Only. Noen steder er det egne Only-butikker også.

Er det en standardvare som vero moda/only alltid har inne?

Joggebukseaktige jeans med rumpa langt nedpå og strikk nederst i bena?

*GRØSS*

;)

neeeeiii, vanlig i rumpa skriver hun jo!!!

Ikke bland inn haremsbuksene, vær så snill?

Herregud, det såg jo ut som man hadde driti i buksa, med de på.

æsja-fysj

Annonse

Hmm.... *tviler*

De fleste slike rare moter passer uansett bare de som er veldig tynne. Bilde, please?

En slik bukse kunne jeg gått med (f.eks. ned nederste): http://images.google.no/imgres?imgurl=http://www.laredoute.no/images/products/rd/push/072/072_9514988_1.JPG&imgrefurl=http://www.grunderen.no/kler/jeans-sleng.shtml&h=150&w=150&sz=6&hl=no&start=2&tbnid=0KOUnVhAG6oG1M:&tbnh=96&tbnw=96&prev=/images%3Fq%3Dbaggy%2Bjeans%2Bdame%26gbv%3D2%26ndsp%3D20%26hl%3Dno%26sa%3DN

Prøvde å finne bilde av bukser med strikk nederst på beina også, men klarte det ikke :-(

AneM1365380603
AneM1365380603

Jeg glemmer at ikke alle bruker str. 36-38 ;)

Enig i at hvilke klær som passer/ikke passer er veldig individuelt!

Jeg bruker den størrelsen da, har til og med vært nede i str 34 på enkelte bukser, men jeg er ikke så veldig høy. Kanskje derfor det blir litt posete for meg.

Jeg hadde nylig en litt posete bukse på meg, da sa min mor "Det ser ut til at buksa har vokst fra deg for lenge siden, er jo ingenting inni der".

Er de lange nok i beina da, de er ti cm for korte for meg. 78 cm står det og jeg trenger 88.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...