Gå til innhold

utflod...

Gjest en som begynner aa lure..

Anbefalte innlegg

Gjest en som begynner aa lure..

jeg har slitt med regelmessig utflod i flere aar naa, og jeg skjoenner ikke hva som er galt.. jeg har proevd Lactal fra apoteket, men det halp absolutt ingenting.. det er som regel alltid gjennomsiktig.. hvorfor gaar det aldri over, hva kan dette vaere? har sikkert hatt det i hvertfall 5-6 aar, har liksom tenkt at det skal "gaa over med puberteten" men naa er jeg i begynnelsen av 20 aarene..fines d noe preparat mot dette? de siste dagene har jeg opplevd brun utflod med "klumper" i, og det lukter ikke godt.. hva kan dette vaere?? jeg begynner aa bli bekymret..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/300215-utflod/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mette Moen, Gynekolog

Det lyder helt normalt som du beskriver det, men du er uheldig at du har rikelig sekresjon, paa samme maate som noen har rikelig fot/arm svette. Det er ikke noe man kan endre paa permanent. Brut utflod m klumper kan vaere gammelt blod. Bloedning fra livmorhalsen kan ogsaa vaere tegn paa rikelig kjertelaktivitet. Faa en henvisning til gynekolog som kan vurdere deg. Noen ganger kan laserbehandling av livmorhalsen hjelpe; men vanligvis bare for en tid. Ikke grunn til bekymring; men faa en skikkelig sjekk for aa se om man kan hjelpe deg.

Vennlig hilsen Mette H Moen

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/300215-utflod/#findComment-2430098
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...