Gjest skogsnissen Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Du skrev: "Husk evt på at du bare skal ta èn behandling og at den kan gi forbigående forverring av kløen samt at bedringen kommer gradvis, så du må være litt tålmodig, selv om det har vart altfor lenge allerede.Kløen vil så være avtakende i løpet av 2-4 uker, og etter hvert gå helt over. " Jeg lurer på: Etter endt behandling har hendene mine nå fått noe som ligner sår, det begynte med små prikker som ble vonde, og som var fylt med klar væske. Fingertuppene er tørre og sprekker litt opp... Det klør ellers på kroppen også... Datteren vår klør seg i hodet så hun får små sår... Også hun sprekker opp og er tørr på hendene. Virker som det klør mest i hodet på henne. Er dette normalt etter endt behandling med Nix krem? Vi er veldig fortvilte.... Vi tok kuren 5 februar, idag er det den 26. Må heg fortsatt smøre meg med tålmodighet? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/300349-etter-behandlingen-av-skabb-er-ferdig/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.