Gå til innhold

Psykisk sliten av bråk med eks.

Anbefalte innlegg

Gjest Valnøtt

Til valnøtt: Ja jeg har tenkt tanken om at det kanskje ikke e det beste med delt omsorg men da vet jeg det blir bråk. Terapeuten mente også at det va uholdbart for ungan sånn som det e i dag.

HAN vil aldri at dæm ska bo fast kun til meg å det gjorde han klart på samtalen mandag på fam.v.kontoret. Da blir det rettssak sa han. Jeg blir dårlig bare ved tanken på en sånn runde.

Ellers har du helt rett når det gjelder ungan å tlf.samtaler. Det e sikkert ikke lett å prate med den andre forelderen hvis dæm savner den veldig mye. Dette vil jo løse seg når jeg får gjort om på ferian så det ikke blir tre uka i strekk. Det blir lettere når det ikke blir så lenge uten dæm.

Jeg kunne også ønska at han kunne kjørt opp i gården våres når han ska komme med ungan, det punktet trur jeg han aldri kommer til å rikke seg på selvom d står i samværsavtalen.

Da har du jo gode kort hvis han er veldig opptatt av delt omsorg. Da må han nemlig samarbeide med deg.....

Det du skal gjøre er å tenke på ungene. Er det bra for dem med delt omsorg? I det svaret ligger fasiten på hva du er nødt til å rette deg etter.

Har du fri rettshjelp? Sjekk det før du prater med ham, da vet han at han ikke bør true deg med retten siden det ikke vil koste deg all verden å faktisk ta en rettssak som du godt mulig kommer seirende ut av.

Fortsetter under...

Da har du jo gode kort hvis han er veldig opptatt av delt omsorg. Da må han nemlig samarbeide med deg.....

Det du skal gjøre er å tenke på ungene. Er det bra for dem med delt omsorg? I det svaret ligger fasiten på hva du er nødt til å rette deg etter.

Har du fri rettshjelp? Sjekk det før du prater med ham, da vet han at han ikke bør true deg med retten siden det ikke vil koste deg all verden å faktisk ta en rettssak som du godt mulig kommer seirende ut av.

Ja han e veldig opptatt av delt omsorg, det ska være sikkert så jeg håper han får til å samarbeide bedre hvis ikke så må jeg vel bare gå videre. Jeg vet egentlig ikke ka som blir det beste, jeg kunne ønske jeg kunne skåne ungan for alt det her.

Vi må være skrekkeksempelet på barn som har to hjem.

Jeg har ikke fri rettshjelp, har sjekket det i forbindelse med at han ikke vil gjøre opp hus. Men han vet at økonomien ikke stopper meg der.

Gjest Der er

Jeg syns det blir veldig lang tid uten ungan å har jeg bare fått snakka med dæm men han nekter å ta telefonen når jeg ringer. Han sier dæm ikke har behov for å snakke med meg. Jeg vet at det også vil bli min tur til å ha tre uker på rad men jeg syns at i sånne tilfeller kunne vi har gjort om så det blir annenhver uke eller 14 daga til hver. Nu har vi hatt samtale med fam.vernkontoret å de skulle hjelpe oss med dette.

Hei igjen. det virker som at du er bitter på denne xen din. eter tre år så burde du ha forsonet deg med alt dette etter min mening. har det på samme måten som deg, men har funnet ut at sånn er det bare! men etter det du skriver så virker det sånn for meg at du er så bitter på xen din at du argrer på at du dro den gangen.. du er sikkert sånn at du skal ha det sånn du vil ol. og ingenting skal han få ha gleden av når det er ungan det er snakk om?? sånn som jeg ser og leser det du skriver så vil du ha tilbake familie livet ditt! og det er jo greit, men han vil vel ikke det? nei slutt å grine over ting du har satt i stand, det er jo deg selv du skal hva bitter på og ikke xen din, han har det bare fint sammen med barna.. og la han ha det også!! nei du må nok bare værre alene denne tiden hele tre uker, ja sånn er det bare...

kan jo tipse deg, hør om ikke du kan få bli med...... for det er jo det du vil!!!!!!!!!

Kvinner skal ikke hva lett å forstå seg på. (pose og sekk??)

Ha flotte tre uker alene!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...