Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg er en kvinne på 35 som har en kjæreste på 46 år. Vi har vært sammen i 9 mnd, og hadde fra starten et helt fantastisk sex liv.Vi bor ikke sammen, men hver foross, og sees derfor oftest kun i helgene. Jeg merket tidlig at han hadde litt vanskelig med å få utløsning uten at jeg ronket eller sugde han. Men det var iokke noe problem, og han sa at å ha sex med meg var både morsomt og spennende.

Det var en periode vi ikke var sammen (tre uker) pga stress på jobb, misforståelser pluss, pluss... Men fant tilbake til hverandre ganske fort, ettersom vi tydeligvis ikke ble ferdig med hverandre. Og var fremdeles glade i hverandre. Etter det har alt vært bare fryd og gammen, helt inntil de siste 4 ukene. For ereksjonen hans har dabbet mer og mer av. Det har skjedd før, men det har ikke vært noe påtagende med det. Men nå har det blitt et mønster, hvor han ofte ikke klarer å fullføre samleie, han får den kanskje ikke stiv i det hele tatt, uten at han må ta saken i sin egen hånd, og han har ikke lenger lyst på sex. Hva har skjedd?

Jeg er en oppegående kvinne, og har sagt til han at det er ikke selve penetreringen i seg selv, men selve nærheten med han som er viktig. Og dessuten gir han meg alltid orgasmer uansett!Men det er tydelig at han ikke liker å prate om det. Han sier han aldri har opplevd det før. Og det var utrolig såerende for meg å høre. Er redd for at det er meg det er noe galt med, og lurer på om han ikke er glad i meg likevel. Har spurt om det også, men får svar at det er han.

Men nå blir det bare verre og verre. Jeg ser på meg selv som en attraktiv kvinne, og trodde at en kjæreste som ville ha sex var noe som enhver mann ville sette pris på. Han derimot trekker seg bare mer og mer nna. Jeg er nå både lei meg og frustrert. Hvordan takler jeg dette?. Hva kan være årsaken?Hvordan kommuniserer jeg med han?

Takknemlig for svar fra både menn og kvinner.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/300464-hvordan-takler-jeg-dette/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• 4 måneder senere...
Mista nikket

Leste et eller annet sted at 50% av menn mellom 40 og 60 år har problemer med potensen. Tror det er veldig sårt og at mange tar det som et kjempenederlag at det skjer akkurat dem.

Mennene er ikke akkurat noen snakkesalige personer seg i mellom om ting som føles som et tabu. Menn skal prestere og levere varene, dermed basta, tror de. De tror de mister sin mannlighet og identited når ikke stivheten holder helt i mål. Mange synes det også er vanskelig å snakke med legen om problemet for å få resept på de blå.

Kanskje du forsiktig kan nevne lege og resept på de blå for han?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...