Gå til innhold

Trenger sårt noen råd...

Anbefalte innlegg

Gjest Katharin@@

Jeg har vært uten hormonspiralen i over en mnd nå, og enda har ikke mensen min kommet.

Men i det siste,og ved flere annledninger den siste måneden har jeg vært kvalm, murringer i magen,trøtt,ømme bryster og hodepine,hvit slimete utflod og stikking i underlivet spesielt på høyre side.

Jeg hadde sex begynnelsen på febr og flere ganger etter det,ubeskytta sådan,men ikke kommet inni meg.

Men nå lurer jeg på om jeg kan være gravid. Men, siden jeg ikke har peiling på når jeg skal ha mensen,og den heller ikke kommer,så _aner_ jeg ikke når jeg kan teste meg.

Så, jeg testa meg i går,men den var negativ. Men jeg _vet_ jo ikke når mensen skal komme,og om jeg tester for tidlig.

Kan dette bare være en reaksjon på at mensen snart kommer? Og hvorfor kommer ikke mensen i såfall? H.spiralen skal jo ikke påvirke syklusen på noen måte vel?

_Kan_ jeg være gravid, og testet for tidlig?

Håper noen kan ta seg tid til å svare,siden jeg ikke får kommet meg til legen før i starten av mars.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/300490-trenger-s%C3%A5rt-noen-r%C3%A5d/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når man slutter med hormonell prevensjon, kan kroppen lage de merkeligste symptomer, før den kommer helt i gjenge igjen. Det betyr at murringene, stikningene etc KAN være en reaksjon fra kroppen på at den ikke får tilført hormoner.

MEN: Ubeskytta sex kan gjøre deg gravid, selv om han ikke kommer i deg - så du kan være gravid.

Det er vel bare å smøre seg med tålmodighet og vente. Bruk kondom de neste 14 dager/3 uker, og ta en test da, så vet du om du er gravid eller ikke. Event: Hvis dere vil at du skal bli gravid: Ha det morsomt framover ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...