Gå til innhold

Hva gjør dere?

Anbefalte innlegg

Gjest så tomt uten noe

Jeg lurer på hva dere som sliter med smerter og evt får smerter av ting som må utføres, hva gjør dere for å bedre hverdagen? Jeg blir tullete av å stirre i veggen. Kom gjerne med tips til meg er dere snille. Jeg er ikke i jobb lengre grunnet smerter, og lite ute på besøk.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/300512-hva-gj%C3%B8r-dere/
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Hei du.

Selv begynte jeg og lære meg litt (x)html og css for noen få år siden og har nå blitt webdesigner igjennom nav(nettskole på It-Akademiet). Men har jo klart begrensninger på hvor mye jeg kan jobbe på data`n. Ellers har jeg tatt opp en eldre hobby og igjen blitt akvarist, koser meg når jeg danderer og gjør det fint for fisk m.m. + jeg har mange fine timer med bare å se på akvariet, slipper og se i veggen!! ;) utenom dette prøver jeg og gjøre en ting som er nyttig hver dag, samme hvor vondt det blir, er en bedre følelse når man setter seg ned igjen når man har gjort noe lurt! Vondt har jeg uansett så jeg gjør lette ting på dårlige dager og prøver "trå" til hvis det er en kurant dag. Må nok bare finne din "nisje" i hverdagen, noe av innteresse eller noe man kunne lært etc...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/300512-hva-gj%C3%B8r-dere/#findComment-2437506
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...