martho Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Jeg er er 18 år gammel jente som sliter med mellomblødninger hele tiden. Jeg begynte på p-pillen Yasmin for 1.5 år siden og har aldri hatt noe problemer med mellomblødninger. Men i oktober begynte jeg å få mellomblødninger hele tiden, jeg gikk til helsesøsteren og jeg fikk resept på p-pillen Symfase, gikk på denne i ca 3 månder, men blødningene bare fortsatte, tok pillene til fast tid hver dag. Så begynte jeg på p-plaster som jeg går på nå, men blødningene slutter ikke og det har bare blitt verre. Har hatt samme partner i 2 år, bløningene er sterke under sex så det påvirker sexlivet. Får av og til sterke smerter i underlivet/magen. Burde jeg dra til legen med dette? Hva kan det være? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/300562-mellombl%C3%B8dninger/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.