Gå til innhold

Anbefalte innlegg

I den siste uken har jeg kjent noe som kjennes ut som dobbelt bank i hjertet, men som legen sa var at hjertet hoppet over et slag etterfulgt av et kraftigere bank i som gjør at jeg føler at jeg må hoste litt. Forrige lørdag var det ofte...20 ganger i timen kanskje. Nå har det avtatt og jeg har kanskje 1 gang i timen. Jeg oppsøkte lege. Desverre var ikke min fastlege der, men en vikar som var så stressa at hun ikke hadde tid til å vurdere EKG'en min. Men etter litt om og men ringte hun en lege på sykehuset som spurte alle de vante spørsmålene om overvekt og blodtrykk. Jeg er ikke overvektig og blodtrykket er heller på den lave siden. Jeg er ikke engstelig, men lurer jo likevel litt på hva dette kan være. Noen som har opplevd tilsvarende?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/300598-kraftig-bank/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest xbellax

Jeg ville sjekket opp i dette mer grundig om jeg var deg. Dette er sikkert helt ufarlig men det kan være ubehagelig og som sagt, jeg ville sjekket det mer grundig. Ekstraslag har vi alle i løpet av et normalt døgn så det er trolig ingenting å engste seg over med mindre du har symptomer som tungpustenhet, sliten, svimmel og uvel.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/300598-kraftig-bank/#findComment-2432005
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...