Gå til innhold

Sterke mellomblødninger over lang tid

Anbefalte innlegg

Mellomblødninger

Jeg er er 18 år gammel jente som sliter med mellomblødninger hele tiden. Jeg begynte på p-pillen Yasmin for 1.5 år siden og har aldri hatt noe problemer med mellomblødninger. Men i oktober begynte jeg å få mellomblødninger hele tiden, jeg gikk til helsesøsteren og jeg fikk resept på p-pillen Symfase, gikk på denne i ca 3 månder, men blødningene bare fortsatte, tok pillene til fast tid hver dag. Så begynte jeg på p-plaster som jeg går på nå, men blødningene slutter ikke og det har bare blitt verre. Har hatt samme partner i 2 år, bløningene er sterke under sex så det påvirker sexlivet. Får av og til sterke smerter i underlivet/magen.

Burde jeg dra til legen med dette? Hva kan det være?

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...