Gå til innhold

29 år bruker bleier


bleier

Anbefalte innlegg

Hei....

Jeg er 29 år og bruker bleier hver natt(det er skjelden den er tørr på morran)

Syntes faktisk det er helt naturlig for meg da jeg har gjort det så lenge jeg kan huske.

Jeg bor nå sammen med 4 andre i et hus og de vet ikke om at jeg bruker bleier,bør jeg fortelle det til dem før de oppdager det?

Jeg liker en av jentene som bor her spessiellt godt.

Er det noen andre "voksne" som faktisk liker å bruke bleier?

Bør jeg fortelle den jenta det først?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Siri Harket, uroterapeut

For å svare på det siste først så vet jeg ikke om noen voksne som liker å bruke bleie.Du skriver at du bruker det hver natt, og da tolker jeg det dithen at dette bare er et nattproblem, og ikke noe du sliter med om dagen og.Dersom du ikke tidligere har forsøkt minirin, som er et medikament som skal redusere urinproduksjon på natten, kan jo det være noe å starte med Evt. kombinert med en alarm.

Jeg synes du skal forsøke å ta det opp med en lege.Når det gjelder hva du skal si til de du bor sammen med så er det litt vanskelig å råde deg til noe der. Du må bare føle litt på det selv hva du synes. Det samme gjelder den jenta du liker spesielt godt.Du bør kanskje vente med å si noe til du er litt mer sikker på hva du føler for henne, og hva hun evt. føler for deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Hei du! Jeg er en gutt på 28 år som har både dag og nattevæting, d.v.s. at jeg bruker bleie hele tiden. Til din problematikk rundt om du skal fortelle de du bor sammen med at du bruker bleie på natten er det bare du som kan. Jeg bodde i et bokolletkiv for noen år siden. Der bodde det også en meget søt jente. Jeg bestemte meg for å fortelle problemet til henne, og jeg viste jo ikke hvordan hun ville reagere. Hun tok det bra, og idag er vi lykkelige samboere. Alt går an. Jeg vil personlig anbefale å fortelle det til noen for da har du oen å snakke med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...