Gå til innhold

Kan dette virkelig skje?

Anbefalte innlegg

Jeg og typen min hadde sex her,også gikk det for ham(?) han ristet og stønnet som vanlig ,men ut kom det så vidt det var med sæd. Kan dette forekomme? trodde nesten at han faket jeg,men han sa at det hadde skjedd før også at det nesten ikke kom noe ut..aldri sett eller hørt om dette jeg,så ble noe usikker...

Noen som kan svaret?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/300611-kan-dette-virkelig-skje/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei vi lå sammen tidlig i dag tidlig,og han har da ikke onanert noe verken i går kveld eller i natt.Men kan det komme så lite for det?

Nå er ikke jeg mann så jeg har ikke førstehåndserfaring, men det forbauser meg ikke om det er variasjoner i hvor mye sæd som kommer ut.

Men du skal se det kommer noen menn på banen her og kan fortelle deg at det skjer av og til. :o)

Dette er selvfølgelig helt uakseptabelt av kjæresten din. Han stønner og gjør seg til, men det kommer kun en liten skvett ut. Dette høres ut som faking ja...Dette gjør deg opprørt, og det skal det gjøre også. Det skal minst komme ut et kjøkkenglass med sæd hver gang mannen får utløsing. Kommer ikke denne mengden ut er det enten faking, eller trange sædledere..... Bare tull selvfølgelig. Det er helt normalt at det kan komme merkverdig lite sæd fra tid til annen...

Annonse

Cookiemonster

I alle dager....har du "aldri hørt om" at det kommer lite? Hva tror du skjer hvis man har hatt sex 4-5 ganger i løpet av dagen, da? Hvor mye tror du det er igjen til utløsning nummer 5?

Som andre her sier, så kan dette variere både fra gang til gang, og fra person til person. Men før eller siden blir det faktisk tomt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...