Gå til innhold

Hjelp kan jeg ha blitt smittet?

Anbefalte innlegg

Gjest reddasJENTA

Jeg har hatt sex med en som jeg trodde var ganske normal, så viser det seg at han har hatt mannlige venner og han har vært avhengig av narkotika...han fikk ikke komme i meg, og han mente jeg ikke hadde grunn til å være redd...jeg nevte kondom, men da ville det ikke gå for han..hva skal jeg gjøre nå? hvordan evt merker jeg det om jeg skulle være smittet av noe alvolig?hvor lenge ca? Blir utrolig glad for svar..hjelp meg noen....! Men når sant skal sier tror jeg på han, jeg bare kjenner meg litt usikker nå...hva er oddsen?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/300626-hjelp-kan-jeg-ha-blitt-smittet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dersom han har en seksuelt overførbar sykdom (som slett ikke er sikkert at han har, men som det er en mulighet for at han - som alle som praktiserer ubeskytta sex med mer enn en partner - kan ha) så er faren tilstede, selv om han ikke kom inne i deg.

Du kan: Ta kontakt med legen for test - gjerne en nå og en om noen måneder. I mellomtiden praktiserer du sex med kondom, i fall.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...