Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei, jeg er en gutt på 19 år som er usikker på forholdet jeg er i nå. Jeg og kjærsten min har vært sammen i to år nå, og begge har vært utro. Og nå lurer jeg på om kanskje nok er nok. Jeg har store problemer med å takle at hun har vært utro, og lurer litt på å gjøre det slutt. Men når jeg tenker tanken er jeg klar for å si det til henne, men når jeg møter henne og skal si det, for jeg ikke frem et ord. Jeg har nå klart å si at jeg vil ha en pause og da knakk hun sammen i tårer. Og jeg følte meg som en drittsekk. Men når jeg ikke er sammen med henne "ser" jeg etter en ny jente... Har litt vanskelig for å ordlegge meg, men håper du har skjønt problemet mitt og kan hjelpe meg. Hilsen en frustrert 19 åring.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/30063-usikker/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Solveig Vennesland, Familierådgiver

Hei!

Forstår jeg deg rett høres det ut til at det er lite igjen av begeistring i forholdet til kjæresten din.

Hvis du vil forklare deg mer enn du alt har gjort og vist, kan du skrive ned noen ord i et brev og begrunne hvorfor du ikke vil mer. Det kan hjelpe for å komme gjennom såre følelser og videre alene.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/30063-usikker/#findComment-120232
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...