Gå til innhold

Så er jeg trodd!

Anbefalte innlegg

to-barns-mamman

Etter maaaange år med kroniske smerter og mange og lange sykemeldinger så er det avgjort, iallefall for en stund. Jeg har fått Tidsbegrenset uføretrygd (TU)i 50% for de neste 3 årene.

Det er både vemodig og leit, men også veldig godt. Nå slipper jeg lure mer, og jeg kan konsentere meg om restdelen av jobben, barn, mann, hus og heim og meg selv. Det er godt å være hjemme med god samvittighet, nå kan resten av min stilling lyses ut, dette er en god løsning - vi bor i et godt land, velferdsstaten fungerer også i mange tilfeller. Selv om det sikkert er mange av dere der ute som har opplevd det motsatte så er jeg godt fornøyd.

Jeg har ikke behøvd å slite for å få diagnose, og heller ikke slitt for å få TU, har verken hatt attføring eller rehabilitering, og ikke har jeg forsøkt diverse kurser og annet.

Tenkte bare jeg ville dele en historie hvor ting fungerer :-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/300639-s%C3%A5-er-jeg-trodd/
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...