Gå til innhold

klamydiasymptomer

Anbefalte innlegg

Gjest Starbright

Hei! Jeg har hatt fast partner i 3 år nå, men var utro for ca. 1 år siden. I fire uker nå har jeg hatt symptomer som ligner urinveisinfeksjon, men da disse symptomene ikke har gitt seg etter en trimetoprim-kur, lurer jeg på om det kan være klamydia. Jeg vet at man nødvendigvis ikke får symptomer dersom man er smittet, men er det mulig at symptomer forekommer etter 1 år? (symptomene er: smerte/svie de to første ukene(har gitt seg nå), hyppig vannlating, gulaktig, tynn utflod)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/30066-klamydiasymptomer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er ekkelt å ikke vite hva en feiler... Jeg er ingen lege, men slik jeg kjenner urinveisinfeksjon så gir det oftest sviende og hyppig vannlating. Selv om blæren er tom, føles det som en må late vann. Urinen kan lukte vondt, være uklar og av og til inneholde litt blod. Man trenger ikke å ha feber og føle seg syk ellers.

Hos legen kan de finne ut om det er uriveisinfeksjon vha en urinprøve.

Klamydia: Kan også begynne med irritasjon og svie under vannlating. Senere får en ofte en grålig utflod fra urinrør og skjeden.

Er du redd for at du har klamydia bør du ta kontakt med lege snarest...og fortelle om din mistanke.

Ikke for å skremme, men klamydi i eggelederen hos kvinner er ikke bra...

Antibiotika hjelper mote sykdommen.

Dette var litt fra mitt hode og litt fra "Norsk legemiddelhåndbok for alle"

Ta en tur til legen.

Lykke til!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/30066-klamydiasymptomer/#findComment-120076
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...