Gå til innhold

Astma

Gjest fortvilt mor

Anbefalte innlegg

Gjest fortvilt mor

Hei,Jeg har en liten på 2 år som blir ofte syk , og nå i d siste har legen sagt at han har astma. Vi begynte med ventoline og det ble han veeldig sint og sur av, og jeg mener ikke bare litt. en glad gutt ble rett og slett et mareritt. dette måtte vi slutte med med en gang selv om det hjalp. har hatt en pause på nesten to uker og nå er det på an igjen.....syk!......finnes det noe annet som hjelper? uten alvorlige bi-virkninger!....hvorfor får man dette her.....tett i bryst osv....vi har ikke dyr, vasker klær med "rett" middel, vasker rommet hans ofte....men alikevel så er han syk. , kan har du noen forslag til hva eg kan gjør for at småen skal få det bedre?....har dette noe med immunforsvaret hans å gjør! Håper på et svar. Hilsen en fortvilt mor:-(

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/300662-astma/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...