Gå til innhold

Er det sikkert?

Anbefalte innlegg

Hvis kjæresten din er 21 år gammel, bør han jo kunne bidra økonomisk til at dere får et prevensjonsmiddel, og når det er sånn at avgjørelsen om at du skal gå på p-piller er tatt, så synes jeg du skal få noen som er "bedre/nyere" enn Mavelon. Med andre ord synes jeg du kan snakke med ham om at dere kan spleise på legebesøk til deg, slik at du får en resept på p-piller, og også spleise på kjøp av p-piller i framtiden. Selv om det bare er du som skal bruke p-pillene, så vil jo også han "nyte godt" av at du bruker prevensjon (noe som er begges ansvar!), og da synes jeg han kan betale halvparten! :)

Tror kanskje også at man kan få gratis p-piller hos helsesæster??

Fortsetter under...

Ikke når man er 15 år, nei. Man kan ikke få gratis p-piller fra hverken lege eller helsesøster før man er 16 år og 1 mnd gammel.

Oi, det visst jeg ikke.. Utrolig dumt, man burde jo ikke sette noen nedre aldersgrense...

Ja, da syns jeg definitivt de kan spleise til hun blir 16!

Gjest Valnøtt

Det skal nok mye til at det har gått galt, tror jeg. Det er også riktig at angrepillen er en sterkere variant av p-piller.

Men vær forsiktig neste gang da, ta på en kondom til du er trygg på pillene, og ta et og et skritt i forsiktig tempo ut i voksenverdenen.

Lykke til :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...