Gå til innhold

Hvor går grensen for hva som er stort?

Anbefalte innlegg

Gjest 1188oslo

Regner med at dette er individuelt, men prøver meg alikevel.

Mener å lese at norske kvinner foretrekker en penis på 17-18 cm, selv om mange fantaserer om større utgaver. Snakket med en venn om dette og han har opplevd kvinner som sliter med størrelsen hans - til tross for at han har en normal lengde/tykkelse.

Hvor går grensen for hva som er behagelig til det motsatte?

Fortsetter under...

Gjest Trang og dyp

Det gjør fort vondt dersom han er for lang. Men litt tykkelse synes jeg er godt:-)

Jeg er ikke enig. Jeg "tåler" lange peniser, min manns på 22 cm går helt fint. Men når penisene er tykke, så blir det smertefullt. Det skyldes nok at jeg er "dyp og trang" selv.

Så en lang, tynn penis hadde nok vært det ideelle for meg :-)

Annonse

Jeg er ikke enig. Jeg "tåler" lange peniser, min manns på 22 cm går helt fint. Men når penisene er tykke, så blir det smertefullt. Det skyldes nok at jeg er "dyp og trang" selv.

Så en lang, tynn penis hadde nok vært det ideelle for meg :-)

Godt vi er forskjellige:-)

Gjest Karco78

Jenter har like forskjellig størrelse på vagina som gutter har på penis. Dvs at det ER svært individuelt hvor godt de ulike størrelsene passer den enkelte. Dersom jenta har kort og vid vagina, passer det best med en kort og tykk penis og omvendt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...