Gjest Lixie Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Hei. For tid tilbake fikk jeg en "blemme" som det gikk hull på og da var eksemen igang.Senere fikk jeg vite (etter hudprøve 2ganger)at det var psor.. Men jeg ble så syk!! Tilslutt hadde jeg kjøttsår på HELE kroppen og var elendig.Legen sendte meg tilslutt til et lokalt sykehus som ikke kunne gjøre noe.Ble så sendt til Trondheim der jeg fikk hjelp.Men det som forbauset meg var at jeg ble så syk utenom eksemen(ble sendt i sykebil).Alle mine klær ble gjennomvåte rett etter jeg hadde hatt de på, selv om jeg bandasjerte hele kroppen. Hva kommer dette av? Elles så skalv jeg så jeg ristet og frøs skikkelig. Forstår ikke, men de sa på sykehuset at jeg burde ikke ventet så lenge, for det kunne gå galt.?Hva mener de her? Legene trodde ikke det var denne sort eksem,derfor 2 hudprøver,men begge ga samme resultatet. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/300812-eksem/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.