Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei, Jeg har et vanskelig dilemma. Jeg har muligheten til å få testet ut det med dominant vs submissive rollespill utenfor forholdet mitt, men tenker samtidig mye på om dette vil være riktig overfor partneren min. Selv om jeg er gift så ser ikke jeg på dette som utroskap, men mer som et rollespill som kan gjøre meg bedre kjent med min egen seksualitet, noe som jeg aldri har tillatt meg og som jeg føler at min partner ikke kan gi meg. Jeg sliter med å få dette ut av hodet, og jeg skulle gjerne hatt mulighet for å få noen andres refleksjoner rundt dette og gjerne prate med noen. Kan du komme med noen kommentarer, og gjerne med anbefalinger på noen jeg kan komme i kontakt for å prate om dette.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/300817-rollespill/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du skal knulle noen andre, men mener det ikke er utroskap fordi det foregår i en rollespill-setting?! Jeg har hørt mange rarre unnskyldninger for å knulle andre her inne, men denne var ny!

Snakk i alle fall med partneren din om dette - hadde min partner kommet med en slik forespørsel så hadde han ikke delt seng med meg om han hadde utført denne handlingen, det er helt sikkert...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/300817-rollespill/#findComment-2433990
Del på andre sider

Hehe, så dette er ikke utroskap? Hvis du mener at det ikke er det så kan du vel snakke med din partner om dette da?

Men jeg skjønner at det kan skape litt frustrasjon at du ikke får oppleve det du har lyst til. Er lysten svært stor og noe som tenner deg veldig, så vil jo dette omtrent slite deg i filler og noe man tenker på hele tiden i våken tilstand.

Men skal du opptre redelig så bør du få en aksept fra din mann.

Jeg skjønner jo at dette ikke er lett, men de aller fleste klarer å styre lystene uten å gjøre noe som partneren ikke vil.

Men så sier noe at du ikke vil angre på det du gjør, men det du ikke gjør, selv om det kanskje ikke gjelder i alle tilfeller:-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/300817-rollespill/#findComment-2434012
Del på andre sider

Gjest Silver Fairy

Har du i det hele tatt snakket med kona/mannen din om denne typen rollespill? Er du helt sikker på at h*n ikke vil delta på noe sånt? Noen prøver gjerne ut ting de ikke tenner på selv, for partnerens skyld.

Jeg syns ikke du skal gå bak ryggen på ektefellen din pga noe sånt.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/300817-rollespill/#findComment-2434110
Del på andre sider

Har du i det hele tatt snakket med kona/mannen din om denne typen rollespill? Er du helt sikker på at h*n ikke vil delta på noe sånt? Noen prøver gjerne ut ting de ikke tenner på selv, for partnerens skyld.

Jeg syns ikke du skal gå bak ryggen på ektefellen din pga noe sånt.

Hei, takk for innspill. Jeg har aldri gått bak ryggen på partneren min, har alltid spilt med åpne kort så jeg kommer nok til å gjøre det i dette tilfellet og. Men, jeg hadde bare behov for å få ut litt frustrasjon og få innspill og tanker fra andre (les: eksperten) ifht det jeg går å tenker på.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/300817-rollespill/#findComment-2434173
Del på andre sider

Annonse

Gjest Silver Fairy

Hei, takk for innspill. Jeg har aldri gått bak ryggen på partneren min, har alltid spilt med åpne kort så jeg kommer nok til å gjøre det i dette tilfellet og. Men, jeg hadde bare behov for å få ut litt frustrasjon og få innspill og tanker fra andre (les: eksperten) ifht det jeg går å tenker på.

Ok, skjønner. Eksperten svarer hvis du har betalt. :-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/300817-rollespill/#findComment-2434271
Del på andre sider

For det første så har jeg ikke nevnt ordet "knulling" som noen referer til. Jeg ønsket å få konstruktive refleksjoner på dette ikke døm meg uten å ha all fakta, jeg trodde dette var et seriøst forum. Jeg sliter med å få dette ut av hodet, og jeg skulle gjerne hatt mulighet for å få noen andres refleksjoner rundt dette og gjerne prate med noen. Og spør om "eksperten" kan komme med noen kommentarer, og gjerne med anbefalinger på noen jeg kan komme i kontakt for å prate om dette. Les også min tilbakemelding til Silver Fairy,

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/300817-rollespill/#findComment-2434448
Del på andre sider

Persille1365381127

For det første så har jeg ikke nevnt ordet "knulling" som noen referer til. Jeg ønsket å få konstruktive refleksjoner på dette ikke døm meg uten å ha all fakta, jeg trodde dette var et seriøst forum. Jeg sliter med å få dette ut av hodet, og jeg skulle gjerne hatt mulighet for å få noen andres refleksjoner rundt dette og gjerne prate med noen. Og spør om "eksperten" kan komme med noen kommentarer, og gjerne med anbefalinger på noen jeg kan komme i kontakt for å prate om dette. Les også min tilbakemelding til Silver Fairy,

Uten å gå i detalj på hva du skal/ønsker å gjøre - så handler det om seksuell tilfredsstillelse.

Normalt sett foregår det kun innenfor et forhold, men innimellom finner man forhold der enkeltpartene får utløp for sine fantasier utenfor forholdet uten at det skader samlivet.

Mine konstruktive svar blir:

1) Er du helt sikker på at dette er noe som er helt utenkelig for partneren din å være med på?

2) Vil partneren din reagere positivt eller negativt dersom du "ber om lov" til å gjøre dette?

3) Vil du likevel kunne ha et normalt sexliv med partneren din på tross av dette?

4) Snakker vi kun om én gang, eller er dette noe du ønsker å drive med regelmessig?

Jeg tenker at jeg ikke ville akseptert at min partner deltok i noe som for ham var seksuelle aktiviteter uten meg. Den type aktiviteter er forbeholdt forholdet i mine øyne - men det er jo ikke sikkert din partner ser på dette likt som meg?

Så, jeg tror jeg ville ha snakket med partneren - og forklart både problemet, og tilbudet du har. Det kan sette forholdet ditt på spill, og det kan ende positivt - det vet jeg ingenting om. Men du må være ganske sikker både på svaret du får og konsekvensene før du gjør det. Om du tror du vil få negativ respons er det ikke noe lurt å si noe heller, da vil forholdet få en knekk. Men; da kan du heller ikke bli med på dette.

Du må vel kanskje gå litt i deg selv og tenke på hva som betyr mest for deg? Forholdet eller denne opplevelsen?

Lykke til :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/300817-rollespill/#findComment-2434801
Del på andre sider

Uten å gå i detalj på hva du skal/ønsker å gjøre - så handler det om seksuell tilfredsstillelse.

Normalt sett foregår det kun innenfor et forhold, men innimellom finner man forhold der enkeltpartene får utløp for sine fantasier utenfor forholdet uten at det skader samlivet.

1) Er du helt sikker på at dette er noe som er helt utenkelig for partneren din å være med på?

2) Vil partneren din reagere positivt eller negativt dersom du "ber om lov" til å gjøre dette?

3) Vil du likevel kunne ha et normalt sexliv med partneren din på tross av dette?

4) Snakker vi kun om én gang, eller er dette noe du ønsker å drive med regelmessig?

Jeg tenker at jeg ikke ville akseptert at min partner deltok i noe som for ham var seksuelle aktiviteter uten meg. Den type aktiviteter er forbeholdt forholdet i mine øyne - men det er jo ikke sikkert din partner ser på dette likt som meg?

Så, jeg tror jeg ville ha snakket med partneren - og forklart både problemet, og tilbudet du har. Det kan sette forholdet ditt på spill, og det kan ende positivt - det vet jeg ingenting om. Men du må være ganske sikker både på svaret du får og konsekvensene før du gjør det. Om du tror du vil få negativ respons er det ikke noe lurt å si noe heller, da vil forholdet få en knekk. Men; da kan du heller ikke bli med på dette.

Du må vel kanskje gå litt i deg selv og tenke på hva som betyr mest for deg? Forholdet eller denne opplevelsen?

Jeg har gått i meg og selv og tenkt og har nå tatt dette opp med min partner og det gikk mye bedre enn det jeg hadde forventet.

Tusen takk de alle de som har kommet med ytringer av ulik karakter, ikke minst persille med sine refleksjoner.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/300817-rollespill/#findComment-2435019
Del på andre sider

Gjest xbellax

klokt svar persilledusken

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/300817-rollespill/#findComment-2439573
Del på andre sider

Annonse

Du skal knulle noen andre, men mener det ikke er utroskap fordi det foregår i en rollespill-setting?! Jeg har hørt mange rarre unnskyldninger for å knulle andre her inne, men denne var ny!

Snakk i alle fall med partneren din om dette - hadde min partner kommet med en slik forespørsel så hadde han ikke delt seng med meg om han hadde utført denne handlingen, det er helt sikkert...

Hei Virgin,

hadde nok prøvd å være åpen om dette med parteneren min, men for en som sliter med dette med dominans/underdanighetspillet er det ikke alltid så enkelt. Jeg har hatt disse dragningen helt siden tenårene,,,,,og først for noen år siden turt komme ut av kottet å møte min medspiller. Du verden, en opplevelse av sexualitet som er verdt det meste etter min mening da, Men Persille er nok den klokeste her inne, og jeg kanskje mest utforskende.

lykke til, håper du får noen lykkestunder der ute ! Kanskje med partneren din for alt du vet !?

klem

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/300817-rollespill/#findComment-2439994
Del på andre sider

Hei Virgin,

hadde nok prøvd å være åpen om dette med parteneren min, men for en som sliter med dette med dominans/underdanighetspillet er det ikke alltid så enkelt. Jeg har hatt disse dragningen helt siden tenårene,,,,,og først for noen år siden turt komme ut av kottet å møte min medspiller. Du verden, en opplevelse av sexualitet som er verdt det meste etter min mening da, Men Persille er nok den klokeste her inne, og jeg kanskje mest utforskende.

lykke til, håper du får noen lykkestunder der ute ! Kanskje med partneren din for alt du vet !?

klem

Du bør legge svaret ditt direkte fra trådstarters innlegg, nå er det jeg som får det opp på svar til meg og det er ikke så veldig relevant for meg akkurat. :o)

De første dagene etter en tråd er starter følger man vel vanligvis opp, men når det har gått litt tid så er det ikke sikkert man tar seg bryet med å sjekke om man har fått svar i selve tråden lenger, men kun på svar til meg - og da vil ikke trådstarter se svaret fra deg. Og det ville vært synd for det var et fint svar synes jeg. :o)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/300817-rollespill/#findComment-2440003
Del på andre sider

Gro Isachsen, Sexolog

Noe som ofte er lurt når vi er usikre på hva som er riktig, er å prøve å sette seg inn i parterens situasjon. Med et slikt perspektiv bør du spørre deg selv hvordan du ville du reagert om partneren din hadde spurt om det samme. Helt konkret – hva ville du gjort om han ønsket å teste ut sine seksuelle preferanser i et rollespill der du ikke deltok? Ville du sett dette som rett og rimelig, eller ville du sett på det som utroskap?

Blir svaret at han da ville vært utro, behøver du nødvendigvis ikke gi helt slipp på denne måten å ha sex på.

For å bli bedre kjent med seksualiteten din - er det noen SM-fantasier du kan leve ut sammen med partneren din, kanskje i en light versjon? Rekvisitter til slikt bruk, kan for eksempel være bind for øyenene og strømper eller skjerf til lettere bondage. Bruk ellers fantasien...

Du etterlyste noen å snakke med. En naturlig samtalepartner er en sexlog. En annen mulighet er at du tar kontakt med SMIL, som er SM-folkets orgasnisasjon. Det hender de arrangerer treff for nye i miljøet der du kan snakke med andre som er ekstra nysgjerrige på SM eller har erfaring fra denne måten å ha sex på.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/300817-rollespill/#findComment-2440234
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...