Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Vet godt at man ikke skal lure på andres mobiltelefoner, MEN jeg lånte min samboers telefon i går kveld for å betalen en regning for han på telebanken. Han lot meg bruke den. Når jeg var ferdig på telebanken "smatt" jeg en tur innom meldingsloggen hans. Der lå det lagret et navn og nummer på mottaker av melding, et navn jeg aldri har hørt om.

Vet ikke hvorfor jeg plutselig fikk det innfallet, men gjort er gjort.

Grunnen til at jeg er bekymret er at han har vært utro mot meg noen ganger for en god stund siden.

Utfallet den gang ble jeg valgte å flytte fra ham, etter en stund.

Ikke bare pga utroskap, men også fordi han mest tenkte på seg selv og ikke ungene og meg. Dette er en egen lang historie som jeg har et innlegg på her for noen år siden.

I sommer fant vi tilbake til hverandre, og etter noen mnd flyttet vi sammen igjen. Alt har gått så mye bedre. Han har ikke tatt seg så veldig mye mer av barna, men det har virket som om det også kommer seg etter hvert.

Men som sagt, jeg er litt bekymret nå. Jeg er redd for at han ennå en gang har ei på "si".

Jeg føler virkelig for å finne ut hvem hun er, men nummeret hennes er kun lagret på fornavn og nummeret er ikke registrert noe sted.

Skulle ønske jeg fikk klarhet i hvem hun er før jeg eventuelt tar opp noe med samboeren min. Er jo ikke sikkert det er så farlig som jeg tror...Men jeg har heller ikke lyst til å bli ført bak lyset ennå en gang....

Fillern å, hvorfor gikk jeg inn på den loggen. Jeg har jo ikke noe der å gjøre!!

Det man ikke vet har man ikke vondt av, eller omvent...

Er vel ikke noe noen kan hjelpe meg med, men jeg sier ja takk til noen tips!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/300827-er-litt-bekymret-n%C3%A5/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff, jeg får litt vondt av deg jeg. Du sier han tidligere har vært utro mot deg (flere ganger?) - og det som irriterer deg mest (virker det som) er at du sjekket loggen hans?? Kanskje riktig at du ikke hadde noe der å gjøre, men med den bakgrunnshistorien dere har, synes jeg du har all rett til å sjekke hans gjøren og laden. Hvis en part har vært utro, og forholdet ikke tar slutt (eller man prøver igjen) er det den utro parten sin fordømte plikt å bygge opp igjen tillitten, og da skal den bedratte kunne ha lov til å sjekke hva han/hun vil så lenge det trengs.

Så er det kommentaren din... Det man ikke vet har man ikke vondt av... Du mener ikke seriøst at du mener at det er bedre at han har et forhold du ikke vet om, å bli ført bak lyser og lurt trill rundt - enn at du faktisk oppdager det, og kanskje endelig tar til vett og forlater ham for godt?? Du har fortjent bedre enn dette, vettu:-)

Håper riktignok at det ikke er snakk om noe forhold denne gangen, og at han har tatt til vett og oppfører seg ordentlig mot deg, nå som dere har bestemt dere for å prøve igjen. Konfontrer han med den - du har rett til å vite. Lykke til:-)

Huff, jeg får litt vondt av deg jeg. Du sier han tidligere har vært utro mot deg (flere ganger?) - og det som irriterer deg mest (virker det som) er at du sjekket loggen hans?? Kanskje riktig at du ikke hadde noe der å gjøre, men med den bakgrunnshistorien dere har, synes jeg du har all rett til å sjekke hans gjøren og laden. Hvis en part har vært utro, og forholdet ikke tar slutt (eller man prøver igjen) er det den utro parten sin fordømte plikt å bygge opp igjen tillitten, og da skal den bedratte kunne ha lov til å sjekke hva han/hun vil så lenge det trengs.

Så er det kommentaren din... Det man ikke vet har man ikke vondt av... Du mener ikke seriøst at du mener at det er bedre at han har et forhold du ikke vet om, å bli ført bak lyser og lurt trill rundt - enn at du faktisk oppdager det, og kanskje endelig tar til vett og forlater ham for godt?? Du har fortjent bedre enn dette, vettu:-)

Håper riktignok at det ikke er snakk om noe forhold denne gangen, og at han har tatt til vett og oppfører seg ordentlig mot deg, nå som dere har bestemt dere for å prøve igjen. Konfontrer han med den - du har rett til å vite. Lykke til:-)

Selvfølgelig mener jeg ikke at det man ikke vet har man ikke vondt av, det bare passet så fint å si det nå, jeg har hatt det ganske bra i det siste og så plutselig har jeg ikke det lenger...

Jeg skal finne ut av dette her, men har ikke bestemt meg for hvem jeg skal ta det opp med først.

Av tidligere erfariger vet jeg at samboeren min kan være flink til å lyve og prøve å skjule sannheten, men ikke alltid.

Vurderer å ringe henne for å spørre hvem hun er. Har i så fall ikke tenkt å angripe henne på noen som helst måte, bare se om hun vil fortelle meg hvem hun er og finne ut hvilket bekjentskap hun har til samboeren min.

Takk for at du bryr deg! :-)

Gjest melis21

Hei :o)

Jeg tror at det er en grunn jeg da for at man sånn plutselig smetter innom meldingslogger på tlf...ihvertfall om han har vært utro mot deg før,og han lot deg jo låne tlf sin,så da burde han jo ikke være så "dum" at han lar et hemmelig nr og meldinger ligge der inne,men klart jeg også har erfart at visst man snoker får man enkelte ganger ting rett i fleisen.

Ta det opp med kjæresten din du!

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...