Gå til innhold

jeg kan ikke glemmer eksen min og jeg elsker hun

Anbefalte innlegg

Heiii.. jeg er en gutt på 16 år og drive med boksing og er veldig opptatt med trening og skolen min .. men før 4 måne bli eg kjent med en jenter så blitt eg forelsket i hun. men da hadde hun type og hun var ikke lykkelig med typen sin så ble det sluttt mellom de og etter noen uke så blitt eg sammen med hun da var vi sammen .. og når eg var sammen med hun trode eg ikke at hun var sån - hun er altid kald med meg hun sier aldri ELSKER DEG savner deg eller noen hun snakker aldri eg merket at hun så på gutter hele tiden men eg bryde meg ikke fordi jeg elsket hun og stolte på hun veldig mye .. jeg kan faktisk si at jeg ELSKET hun alt for masse. vi var sammen i 3 uke så nå har eg slått opp med hun fordi jeg orkert ikke hun og vi kranglet på msn hverenste dag . så har eg slått opp fordi jeg prøvde hverenste dag og hjelpe hun og snakker med hun eg var altid morsomt med hun gjørt alt for hun eg så ALDRI på en jente når eg var sammen med hun i byn.. og hun sa hun stolte på meg og jeg hadde ikke ikke noen sex med hun og ville ikke gjøre det heller fordi jeg var ikke etter sex og hun var stolt av det og eg ville venter .. men når eg har slåt opp så nå vet jeg ikke hvordan skal jeg over hun hva skal jeg gjøre hva skal jeg tenker på .. fordi jeg tenker på hun hverenste sikund og elsker hun fra mitt hele hjerte men det er over mellom meg og hun og jeg vetikke hvordan jeg kan glemmer hun eller gjøre noen at jeg skal tenker på hun litt mindre men det klare jeg ikke tenker på hun hverenste dag og sekund og jeg vet faktisk ikke hva jeg skal gjøre jeg vil gjerne ha hun tilbake når hun forandre seg men eg tror ikek at det kommer til å bli med og hun igjen... INGEN vet kor ondt det gjør for meg INGEN skjønner kor mye jeg ELSKER hun men så eg vil kommer meg over hun vil glemmer hun hva er det jeg kan gjøre !!! bare si meg kossen eg kan glemmer hun så skal eg gjøre det det kan eg lover men toril tro meg eg hadde mangen kjærste før har ikke elsket noen som hun men jeg vetikke kossen jeg kan kommer meg over hun !

Fortsetter under...

Gjest Valnøtt

Du kommer til å huske dette som et vakkrt minne om noen år... Men det er sterke følelser når man er seksten år og veldig forelsket. Det eneste jeg kan si til deg er at du kommer over henne etterhvert, og at det er en annen jente der ute et sted som blir akkurat så klar for deg tilbake som du blir for henne en vakker dag.

I mellomtiden så får du huske at alt det vakre du føler for denne jenta, det er speilbilder av noe vakkert som bor inni deg, og dettye vakre har du med deg videre. Det kommer fra deg selv og ingen kan ta det fra deg.

Lykke til videre :-)

Du kommer til å huske dette som et vakkrt minne om noen år... Men det er sterke følelser når man er seksten år og veldig forelsket. Det eneste jeg kan si til deg er at du kommer over henne etterhvert, og at det er en annen jente der ute et sted som blir akkurat så klar for deg tilbake som du blir for henne en vakker dag.

I mellomtiden så får du huske at alt det vakre du føler for denne jenta, det er speilbilder av noe vakkert som bor inni deg, og dettye vakre har du med deg videre. Det kommer fra deg selv og ingen kan ta det fra deg.

Lykke til videre :-)

''I mellomtiden så får du huske at alt det vakre du føler for denne jenta, det er speilbilder av noe vakkert som bor inni deg, og dettye vakre har du med deg videre. Det kommer fra deg selv og ingen kan ta det fra deg.''

Så nydelig sagt!

Gjest Valnøtt

''I mellomtiden så får du huske at alt det vakre du føler for denne jenta, det er speilbilder av noe vakkert som bor inni deg, og dettye vakre har du med deg videre. Det kommer fra deg selv og ingen kan ta det fra deg.''

Så nydelig sagt!

:-)

Annonse

Hvorfor i all verden velger du å komme en slik kommentar???

Fordi det var uhyggelig fullt av feil og så og si uleselig. Hvis ingen gjør ham oppmerksom på det vil han fortsette sånn og få problemer med å komme seg ut i arbeidslivet. Men det er godt mulig jeg skulle sagt det på en mer skånsom måte.

Fordi det var uhyggelig fullt av feil og så og si uleselig. Hvis ingen gjør ham oppmerksom på det vil han fortsette sånn og få problemer med å komme seg ut i arbeidslivet. Men det er godt mulig jeg skulle sagt det på en mer skånsom måte.

Og du anser det som sannsynlig at vedkommende aldri har blitt gjort oppmerksom på evt. språklige mangler?

Eller mener du at folk som av ulike årsaker ikke formulerer seg så bra skriftlig skal holde seg borte fra nettet?

Gjest Angela26

Kanskje han er utlending? Det var det fòrste som slo meg...

Jeg skulle nok definitivt ordlagt meg annerledes om jeg i det hele tatt skulle svare... Men av og til blir jeg bare så utrolig oppgitt av all underlig rettskriving her inne!

Annonse

Klart vedkommende er utlending, det ser man jo også på signaturen. Synes synd på han jeg, som prøver å få råd her inne og får sånt servert midt i fleisen når han bare er 16 år gammel.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...