Gjest Bjørgjorun Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Jeg er en kvinne på 57 år. Har i mange år hatt ekstraslag på hjertet, men var til undersøkelse for det først i oktober 2007.Det var os en indremedisiner. Ble videre undersøkt på A-hus. Der fant de ut att det ikke var noe feil på hjertet, men det var artriflimmer. Har fått forskjellige type medisiner:Veracard,Sotalol, Selusok, Isoptim og Emconcord. Jeg blir veldig syk av disse medisinene, så jeg bruker nå kun Albyl-E. Legen tar meg liksom ikke på alvår. Jeg har fått forferdelig angst, og det gjør ikke situasjonen noe bedre.Får ofte puls i ca.120, og er forferdelig sliten og utmattet. Kjenner hjertet arbeider veldig tungt etter alle medisinene jeg har prøvd. Hva gjør jeg? Jeg kjenner selv att det er noe galt. Håper du kan hjelpe meg med noen råd. Bjørg 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/300914-hjerteprpblemer/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.