løvinne71 Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Min første tanke da jeg leste innlegget ditt, er at han sier alt dette for å provosere frem en reaksjon hos deg! Slik du fremstiller deg selv, virker du kanskje litt for ettergivende, på grensen til "tilbedende" i ditt forhold til ham? Du har latt ham få holde på som han vil, og har kanskje ikke hevded noen egne grenser, eller ønsker, om hvilke "regler" som skal gjelde i deres forhold? Har forholdet vært basert vel mye på hans premisser?? Isåfall kan det ha blitt frustrerende for ham å føle at man aldri møter noen "motstand" fra deg. Han har mistet respekt for deg fordi du ikke setter grenser. Mange kan bli "slemme" av å få for mye "makt" over en annen person! Særlig hvis han er en umoden type som ikke evner å bruke dine kvaliteter positivt, men heller utnytter den til sin fordel. Jeg vet ikke hvor gamle dere er. Men hvis hans hoved-interesse i livet fortsatt er å drikke og feste, så er han nok ikke moden for et forpliktende forhold. Antagelig er det dette han har oppdaget, og dermed møtt seg selv i døra. Men istedet for å innrømme for seg selv, og deg, at han er for barnslig og umoden til å være i et forpliktende forhold, så spiller han tøff, og fremstiller istedet deg som taperen - som han har utnyttet og lurt! Har lest litt videre nedover tråden, og ser at "songbirdy" har gitt deg et veldig godt svar som jeg bare kan skrive under på. Ønsker deg alt godt fremover! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/300932-ekteskapet-mitt-er-en-sp%C3%B8k-brukt-og-kastet/page/2/#findComment-2436668 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.