Gå til innhold

Tvang på abort?! Please svar

Anbefalte innlegg

Gjest Insett at jeg er gal!!!!

Heisann.. Jeg har blitt misbrukt og er nå gravid... Jeg trenger hjelp til å kunne ta abort... Legen bestilte abort, men jeg avlyste timen... Er det mulig at noen setter opp ett tvangsvedtak på abort på meg.. Slik at jeg ikke kan stikke av!!! Jeg har fobi mot at noen tar i meg og har ikke engang blitt undersøkt av allmenn lege!!! Jeg var på min første ynekolog time i går og har aldri hatt mer angst.. Jeg har dusjet 79 ganger og må ta meg en dusj igjen bare fordi jeg prater om det.... Jeg hører pappa snakke til meg, rope på meg... Når jeg lukker øynene hører jeg pustingen hans... Jeg kan derfor ikke sove.... Jeg føler hender så tar på meg og kjenner at noen rører med underlivet mitt...Men det er bare meg i rommet.... Hva skal jeg gjøre?! Har hatt post traumatisk og er redd jeg skal gå inn i psykose igjen... Da ligger jeg bare å hyler og er het krakilskfordi pappa voldtar meg..... Vær så snill å hjelp meg... Sist gang hallusinerte jeg voldtekter i 3 år... Er livredd.... Vil ikke bli gal... Barnet må vekk.....

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/300952-tvang-p%C3%A5-abort-please-svar/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ta med deg noen du stoler på og gå tilbake til legen så fort som mulig.

Det er nok omtrent umulig å tvinge noen til å ta abort her i landet i våre dager - heldigvis. Men du må få hjelp, både til å fullføre det du har bestemt deg for, og i etterkant.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...