athea Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Hei. Jeg har hatt herpes 2 i 11 år og har hatt utbrudd både titt og ofte. Men i det siste så har kroppen min begynt å reagere så rart når jeg har utbrud og jeg lurer på om dette er noe jeg bør dra til legen for å sjekke eller om det er flere som har opplevd dette. Dagen før utbrudet , så får jeg en slags rar/merkelig øm følelse som starter i låret. Denne følelsen brer seg nedover beinet og blir verre og verre. Til slutt så er hele foten så vond og øm at jeg ikke klarer å gå på den. Og når jeg sitter og hviler så kan jeg kjenne pulserende smerter. Dette har begrenset seg til kun det høyre beinet. Når utbrudet så har kommet så avtar smertene og ømheten litt, men kan være der i en hel uke. Denne gangen fikk jeg en slik reaksjon ved utbrudd av herpes 1 på leppen. Dette medfører jo en del problemer, når jeg da har problemer med å bevege meg. Noen som har opplevd dette? Bør dette sjekkes hos lege? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/300957-vondt-i-fot-ved-herpesutbrudd/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.