Gjest Mmon Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 hei, jeg har i ca 4 uker nå hatt en ekkel følelse i brystet .bare lurte på om det kunne ha noe med hjertet å gjøre elelr hva..følelsen kommer og går og er svært ubehagelig:(blir redd hver gang det skjer og urolig for at kan være noe alvorlig..var hos legen i går,men glemte da å ta det opp med henne.hun lyttet på meg også ,men da var alt bra..og blodtrykket var kjempe br blir veldig redd for at jeg skal dø etc ..vet det høres dumt ut.men er ikke noe morsomt å oppleve det. håper du kan svare meg på hva det evt kan være. dødsangts pga jeg for 2 mnd siden fødte ei lita tulle jeg ikke vil dø i fra.og da kommer tårene ved tanken kan dette være noe med hjertet? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/301029-hjerteteller-noe-annet-alvorlig/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
dione1 Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Hei. Er følelsen slik at det kjennes ut som et ekstra kraftig hjerteslag? at du av og til kan kjenne de langt opp i halsen, og langt ned i magen, eller en slags dirring? Ofte er slike følelser noe man kaller ekstrasystoler, og disse er ikke farlig. Det er hjertet som tar en liten pause, og derfor blir det neste slaget ekstra kraftig, da hjertet pumper ut en større mengde blod. Jeg har hatt disse plagene i over 8 år, og er kun 23 år, i perioder er jeg mye plaget. Mange blir spesielt plaget under graviditet, og en tid etter fødsel da det ermye hormoner i sving i kroppen. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/301029-hjerteteller-noe-annet-alvorlig/#findComment-2436529 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest + Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Hei. Er følelsen slik at det kjennes ut som et ekstra kraftig hjerteslag? at du av og til kan kjenne de langt opp i halsen, og langt ned i magen, eller en slags dirring? Ofte er slike følelser noe man kaller ekstrasystoler, og disse er ikke farlig. Det er hjertet som tar en liten pause, og derfor blir det neste slaget ekstra kraftig, da hjertet pumper ut en større mengde blod. Jeg har hatt disse plagene i over 8 år, og er kun 23 år, i perioder er jeg mye plaget. Mange blir spesielt plaget under graviditet, og en tid etter fødsel da det ermye hormoner i sving i kroppen. Dette er sikkert svært ubehagelig for deg. Det er rett og slett forferdelig vondt og være redd for og dø. Og helt naturlig at dette er tanker som forsterkes i og med at du nylig har fått barn. Jeg tror følelsen du kjenner er angst/uro, som gir fysiske utslag. Dette svaret er nok ikke nok til og berolig deg, så jeg ville tatt dette opp med legen og bedt om de testene som evnt kan forsikre deg om at det ikke er noe galt med hjertet ditt. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/301029-hjerteteller-noe-annet-alvorlig/#findComment-2437416 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.