Gå til innhold

Anbefalte innlegg

For over et halv år siden hadde jeg ubeskyttet sex. Etter det har jeg ikke hatt noen problemer før nå. Kan jeg allikevel ha fått noen kjønnsykdom?

I de siste dagene har jeg vært plaget av endel kløe, hvit, klumpete (luktfri) utflod, og i går kom det også litt blod (på grunn av eggløsning?). Jeg har aldri hatt dette før, men regner med at det er sopp? I løpet av den siste månenden har jeg nemlig gått på 4 kurer med antibiotika (3 forskjellige typer), og problemene kom omtrent samtidig som jeg sluttet på den siste kuren.

Dette ER mest sannsynlig sopp, er det?

Eller KAN det være en kjønnssykdom?

MÅ jeg gå til lege?

På forhånd takk for svar!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/30103-sopp-eller-sos/
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg tror det er sopp, men det er jo min mening. Hadde det for ei kort tid siden , og da hadde jeg slike symptomer + blod, som du sa, men det var nok bare bivirkninger av p-pillen, tror jeg. Har du sopp, bør du prøve canesten 1% krem eller stikkpiller, det funker veldig bra, og du får det reseptfritt på apoteket. Håper du blir kvitt problemet, hvis det er sopp!

klem,

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/30103-sopp-eller-sos/#findComment-120006
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...