cesilie20 Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 hei. jeg er en jente på 19år. jeg satt inne en kobberspiral for snart 2 månter sieden. jeg hadde veldig vondt i en uke. så blei det bra en uke. men så fikk jeg mensen, med kraftige bødninger. jeg hadde sykt vondt i magen, og eggstokken på venstre side hadde jeg veldig vondt i, jeg følte et tykk på den. jeg spiste smertestillende som drops for og ikke ha vondt. jeg fikk oppblåst hard mage klarer ikke og gå på do. men når mens var ferdig, hadde jeg ikke vondt lenger. men forsatt oppblåst mage og problemer med og gå på do. ca 10 dager etter fikk jeg vondt i den venstre eggestokken, har hatt det nå i tre dager, har forsatt hard avføring og oppblåst i magen. kan dette være kreft på eggestokken? eller hva kan det være 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/301031-vont-i-eggstokk/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.