Gå til innhold

kreft

Anbefalte innlegg

Gjest euro-0950

Er 32 år. Drikker en til 2 bokser brus hver nesten hver dag. Er 190 høy norm slank.... spiser noe sjoklolad også.... Er redd for kreft bukspytkjertel( Har hatt små ubehag mange steder i kroppen (Forran da)som ligner på muskulære / luftsmerter...Har ikke hatt disse smertene som evt lindres ved å ligge eller bøye seg fremover........ Har hatt disse udeffinerbare ubehagene en stund( Kan også være utslag av ubehag grunnet av at jeg sliter på jobb......

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/301128-kreft/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Satish Arora, allmennlege

Jeg synes ikke at du skal være redd for kreft i bukspyttkjertelen! Kreft i bukspyttkjertelen er en alvorlig sykdom men heldigvis forekommer den relativt sjelden. Det vanligste symptomet som vil gjøre en lege oppmerksom på muligheten for denne diagnosen er vekttap, smertefri gulsott og eventuelt generalisert kløe. Det du beskriver er veldig forskjellig fra dette - du opplever små ubehag i forskjellige deler av magen samt beskriver et bestemt punkt på venstre hofte som er hovent og klør i perioder. Dine smerter kan ha flere uskyldige årsaker som f.eks. luftsmerter, magekatarr eller event stress på jobb som du selv skriver. Dersom smertene blir verre eller vedvarer ville jeg uansett anbefalt deg å ta dette opp med din fastlege - dette vil gi mulighet til å stille en nærmere diagnose og samtidig betrygge deg at det ikke er noe alvorlig.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/301128-kreft/#findComment-2438329
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...