Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Utmattet jente

Jeg er en 22 år gammel jente som er utmattet, deprimert og lei av å gå fra lege til lege, bruke masse penger uten resultat og få det samme svaret fra alle. Jeg sliter med urinveisinfeksjon og sopp, (nei jeg har ikke kjønnsykdom, har vært på olafia for mange ganger og har fast partner). Jeg søker hjelp, jeg har i over 1 og et halvt år hatt annen hver gang(bokstavelig talt urinveis infeksjon og sopp eller begge samtidig. det gjør vondt jeg har ikke noe sex liv lenger og jeg er frustrert over leger som gang etter gang gir meg enten pondocillin eller seledix. jeg tror rett og slett jeg er helt ødelagt nedentil. hverdagen min er for det meste å prøve å ignorere at det svir unnskyld uttrykket som et helvete der nede konstant eller etter vannlating, hvis det ikke svir så klør det eller er rett og slett ubehagelig. siste gang jeg prøvde å ha sex med kjæresten begynte vi begge å gråte for jeg har så vondt under samleie, vi er begge så slitene å lei av at ingen hjelper meg jeg har begynt å nekte leger gi meg antibiotika, det hjelper i 2 dager også får jeg sopp og etter sopp urinveisinfeksjon igjen jeg er ung og studerer, ambisiøs og glad jente, men jeg begynner å slite psykisk pga alle plagene jeg har i tillegg. jeg vil smile og være glad og ung. pga plagene er jeg sint, aggresiv og vanskelig å ha med å gjøre i hverdagen... kan noen her i landet eller i utlandet hjelpe meg ? vær så snill

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/301142-sp%C3%B8rsm%C3%A5l/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Shira :o)

Har du vært hos urolog? Det er spesialist i urinveiene.

Du kan ha fått en kronisk UVI, og at bakteriene er resistente mot vanlig behandling.

Får du tømt blæra skikkelig? Det kan ligge littegrann resturin igjen som gir infeksjon.