Gjest Ung dame (35år) Skrevet 7. mars 2008 Skrevet 7. mars 2008 I maaaange år har øyelokkene ergret meg. I går skjedde det. Hos Sissel Gedde-Dahl på Colosseum Øyelegesenter. Eg fikk de øvre øyelokkene på trygdeetatens regning, og ble anbefalt å ta de nedre øyelokkene også. Her sitter eg, som en annen hollywood stjerne. Hevelser og blåmerke. Skal bli spennende når stingene er fjernet. Gleder meg til å lære å sminke meg. Mmmmm ) 0 Siter
Gjest ?+? Skrevet 8. mars 2008 Skrevet 8. mars 2008 Oi gratulerer Det blir sikkert kjempebra skal du se 0 Siter
Gjest Ung dame (35år) Skrevet 8. mars 2008 Skrevet 8. mars 2008 Oi gratulerer Det blir sikkert kjempebra skal du se Har du gjort det sammen, mon tro? 0 Siter
Gjest !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Skrevet 8. mars 2008 Skrevet 8. mars 2008 Oi gratulerer Det blir sikkert kjempebra skal du se Nei, jeg har ikke det - men vurderer det Men er litt pysete av meg i forhold til operative inngrep Har ei venninne som gjorde det for en del år tilbake og det ble vanvittig bra. 0 Siter
Gjest Ung dame (35år) Skrevet 7. mai 2008 Skrevet 7. mai 2008 Nei, jeg har ikke det - men vurderer det Men er litt pysete av meg i forhold til operative inngrep Har ei venninne som gjorde det for en del år tilbake og det ble vanvittig bra. Nå har det gått 2 mnd. Kan love deg at øynene ble fine. Denne jenta har rett og slett fått ny "look". Høres kanskje litt innbilsk ut, men menn gir meg større oppmerksomhet nå ) 0 Siter
Gjest !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Skrevet 7. mai 2008 Skrevet 7. mai 2008 Nå har det gått 2 mnd. Kan love deg at øynene ble fine. Denne jenta har rett og slett fått ny "look". Høres kanskje litt innbilsk ut, men menn gir meg større oppmerksomhet nå ) Fantastisk Det er da ikke innbilsk i det hele tatt og føle seg vel og få positiv oppmerksomhet Jeg tar kanskje motet til meg om noen år 0 Siter
Gjest Anonym i denne sammenheng Skrevet 7. mai 2008 Skrevet 7. mai 2008 Nå har det gått 2 mnd. Kan love deg at øynene ble fine. Denne jenta har rett og slett fått ny "look". Høres kanskje litt innbilsk ut, men menn gir meg større oppmerksomhet nå ) Jeg har vært til utredning selv, men er litt i tvil...Hvor lang tid tok det før hevelse og blåmerker forsvant? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.