Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest livem

Jeg skal operere bort eggstokker og livmor pga sterke smerter i årevis og endometriose og i den forbindelse lurer jeg på om det ikke er like godt å fjerne livmortappen? Den er veldig smertefull å ha, ved samleie er det fryktelig vondt når den dunkes inn i. Jeg vil bare bli smertefri og har ikke lyst å etterlate livmortappen hvis det ikke gjør noe om den er borte. Hva skal jeg med den? Jeg kommer i overgangsalderen snart uansett og er ikke redd for noe ang operasjonen, jeg vil bare være sikker på at alt som er og kan være vondt blir borte. Kan det bli smerter der livmortappen var når den er borte? Hvis det vil gå utover sexlivet er jeg heller uten sex enn livmortapp. Som du skjønner vil jeg bare bli smertefri. Også lurer jeg på en ting til som er ganske pinlig, er det "normalt" å våkne av en orgasme på natta? Orgasmer er fryktelig smertefullt for meg i utgansgpunktet, sikkert pga krampene det gir, men å våkne av dette om natta er IKKE morro, da er det bare å ta smertestillende og prøve å sove mer. Hvis jeg ikke tar noe for smertene bygger det seg opp og det er vondt langt utover dagen. Takk for svar!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/301196-livmortapp/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...