Gå til innhold

mens eller annen blødning igjen ??

Anbefalte innlegg

Gjest (Anonymous)

Jeg stilte dette spørsmålet:

Jeg har en sønn på nesten 5 mnd nå. Når han var 2 mnd gammel fikk jeg tilbake mensen. Jeg blødde da i 3 uker, så hadde jeg 5 ukers opphold, for så å blø i 3 uker igjen. Begge gangene var blødningene fra og til, men andre gangen blødde jeg MYE mindre. Nå er det nesten 2 uker siden jeg sluttet å blø. Men på denne tiden har jeg blødd 3 ganger på 3 dager ( ikke sammenhengende)....og da blødde jeg toppen en 1/2 t-skje pr gang. Det jeg lurer på er: er dette en del av mensen min? hvis ikke, kan jeg ha eggløsning fordet om jeg har slike blødninger....og hva kan dette komme av? Burde jeg oppsøke lege for en sjekk?

Jeg fullammer sønnen min. Han får litt grøt på kvelden , men ikke et helt måltid.

Og du svarte at jeg måtte sjekke meg for polypp. Vel jeg har ikke noe polypp, men de små mellom blødningene kommer av at jeg har utover voksende slimhinne ( husker ikke hva det heter)....men det jeg lurer på da er: er det mens jeg har ? og har jeg eggløsning? hvis ikke , hva slags blødning er det? Og er det vanlig å ha mens uten eggløsning?

takk for svar

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/30130-mens-eller-annen-bl%C3%B8dning-igjen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mette Moen, Gynekolog

Blødning fra en ektopi kommer i tillegg til menstruasjon som kommer etter eggløsning. Forsøk å skriv opp dine blødninger, så vil du kanskje se at menstruasjonsblødningene er annerledes enn mellomblødningen. Det er ikke vanlig å ha regelmessig menstruasjon uten eggløsning, man har da unormale blødninger som kan komme til forskjellig tid og av forskjellig mengde.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...