Gå til innhold

underlivet

Anbefalte innlegg

Gjest Anonym bruker

Heisann jeg har et litte problem!! du skjønner at jeg lurer på en ting,og det er så mye som.. hvorfor er jeg såå utrolig sår i underlivet hele tiden , vær gang jeg har sammenlig så blir jeg sår i underlivet og det gjør vondt og svir, så etter litt blir det bra igjen, men når jeg har sammenligg igjen så blir jeg sår og det er bare ømt og vondt... Hva skal jeg gjøre med dette?? jeg håper du svarer meg :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/301358-underlivet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Miklos Degre, Dr Med Spesialist i mikrobiologi

Jei,

Jeg er ikke sikker om jeg blir klok av din beskrivelse av dine plager. Det er veldig mange mulige årsaker til smerter i underlivet, og du sier egentlig ikke noe om andre symptomer,som f. eks. utflod, blødning eller andre ting, om hvor lenge du har hatt dette, om det er trykkøm noen steder om du har hatt feber. Som du skjønner er det umulig for meg å stille noen diagnose basert på de sparsomme opplysninger. Det er en ting jeg kan si at du bøær få dette undersøkt hos en lege, gjerne gynekolog. For meg høres dette ikke som noe infeksjon.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/301358-underlivet/#findComment-2440632
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...