Gå til innhold

sjamporåd! sår hodebunn, hjelp!!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest krølla82

Kjenner til problemet selv. Det som hjalp meg var å vaske håret sjeldnere, nå gjør jeg det hver 3. dag. (Når håret blir vant til å vaskes så sjeldent blir det sjeldnere fett også. I begynnelsen skylte jeg det også veldig godt hver dag når jeg dusjet så det ikke skulle se så fett ut..) Så kjøpte jeg parfymefri sjampo på apoteket. Og så "olje" (er ikke olje for det er uten fett) men noe liknende til å dryppe i hodebunnen uten at håret ser fett ut. Dette fungerte veldig bra for meg!

Gjest nirstebra

Kjenner til problemet selv. Det som hjalp meg var å vaske håret sjeldnere, nå gjør jeg det hver 3. dag. (Når håret blir vant til å vaskes så sjeldent blir det sjeldnere fett også. I begynnelsen skylte jeg det også veldig godt hver dag når jeg dusjet så det ikke skulle se så fett ut..) Så kjøpte jeg parfymefri sjampo på apoteket. Og så "olje" (er ikke olje for det er uten fett) men noe liknende til å dryppe i hodebunnen uten at håret ser fett ut. Dette fungerte veldig bra for meg!

husker du hva den oljen het``?

Gjest nirstebra

KMS Clinidan shampo & Silker reconstruktor (balsam), du må rekne med å bruke den 2-3 mnd. før det virker skikkelig.

Det er dyrt men ikkje la deg avskrekke, den er nemlig svært drøy i bruk og varer leenge.

takk for svar! kjøper du den hos frisør?

Annonse

Hm, husker ikke akkurat produktnavnet, men tror det var cosmica.. Stod sammen med andre hårprodukter! De har faktisk veldig mye bra på apoteket, er verdt å ta en titt.

Heter Cosmica - Gjenfuktende hodebunnsgele + Cosmica sjampo for tørr hodebunn. Veldig god. Jeg brukte mer gele enn det står på flasken. Går helt fint. Virker omtrent med en gang.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...