Gå til innhold

Kaos

Anbefalte innlegg

steinansiktet

Nå er det veldig lenge siden jeg har vært innom , så jeg tenkte å gi ifra meg et lite livstegn !.

Må først få si at jeg tenker masse på dere andre her inne på forumet som sliter.

IKKE GI OPP SELV OM ALT SER MØRKT UT NÅ SÅ KOMMER DET EN DAG DA ALT VIL ORDNE SEG TIL DET BEDRE !.

Selv har jeg hatt det ganske tungt den siste tiden. Trodde virkelig at Nå , nå begynner jeg å bli frisk. gledet meg så over livet. Å tenkte at nå skal jeg få gjort masse somjeg ikke har fått gjort tidligre når min sf har hindret meg. Alt matstyret så ut til å ha stabilisert seg, å vekta sto iro på det samme hele tiden. Men så gikk alt i stå , å matproblemene tok seg opp for fullt igjen. Nå har jeg mistet kontrollen over det meste å føler at det er et ork å stå opp å fungere,å måtte gå på jobb. Er forferdelig glad i jobben min , å vet at det er bruk for meg, å tanken på at jeg hjelper alle brukerne i min sone, så de får en verdig dag ,hjelper meg til å fortsatt stå på for å komme meg opp å på jobb. Det er utrolig hva de gamle har å gi , når en bare lar de få lov.

Men når jeg kommer hjem er jeg helt utslått av å være "normal" Late som om jeg har det bra. Har den siste tiden fått masse spørsmål om hvordan jeg har det , da det nå vises godt på meg at jeg ikke har det så bra som jeg vil gi utrykk for. Ei jeg holder mye sammen med bestilte time til lege n min å ga seg ikke før jeg ble med henne(noe jeg egentlig er glad for. da det er fint å få hjelp å støtte fra andre enn behandleren sin å legen.)

Behandleren min kommer med stadige spørsmål om det ville være ok med innleggelse nå , men ...

har en søknad liggende om innleggelse til nodum bad, men er ikke sikker på om jeg orker /klarer.

legen er fortvilet over blodprøve resultater, å når sant skal sies så er jeg fortvilet selv oxo. verdiene stemmer ikke med læreboka mi i allefall. men skjønner ikke helt at det skulle være så galt nå da jeg spiser .har ikke kvittet meg med maten slik jeg har pleid på en god stund nå, har bare overspist å overspist, uten drastiske ettermetoder.

vekta er gått opp med 15 kilo de siste 3 mnd, å jeg føler at jeg holder på å sprekke. er hoven å pløsete.Å selvbildet er på bånn.

akkurat nå vet jeg ikke hvor jeg står i verden ,bare at noe må gjøres fort. er redd for at kroppem min ikke tåler mer å snart bryter sammen .

Men kampen om å fortsette på veien mot landet frisk er her fortsatt. jeg har jo sett innom der en gang , så jeg vet at det går ann. Har ordnet meg ei hjemmeside der jeg prøver å få utløp for følelser å gi meg selv en på minnelse om hvordan jeg egentlig har det . så om noen har lyst til å se på siden min er det bare å ga til http://www.mamut.com/steinansikt

beklager at dette ble veldig depressivt å rotete .

Skal komme men noe mer positivt neste gang

*klemmer alle sammen masse*

spesialklem til camilla (tenker masse på deg vennen !!)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/30145-kaos/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest engelen

Vet ikke helt hva jeg skal si, annet enn at jeg forstår, forstår at du har det vondt!! -Men det er flott at venninna di hjelper deg, kanskje det kan være lurt med en inleggelse nå?? Du er heldig som har sett håpet om at det går an å bli frisk, kjemp ,mot det! Bruk alle kreftene du har!!!!!

*varme klemmer*

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/30145-kaos/#findComment-120212
Del på andre sider

Vet ikke helt hva jeg skal si, annet enn at jeg forstår, forstår at du har det vondt!! -Men det er flott at venninna di hjelper deg, kanskje det kan være lurt med en inleggelse nå?? Du er heldig som har sett håpet om at det går an å bli frisk, kjemp ,mot det! Bruk alle kreftene du har!!!!!

*varme klemmer*

hei!

Det er dumt at du slite! skulle ønske jeg kunne hjelpe..

er du sikker på at det ville vært så dumt med en innleggelse? legen ville vel ikke spurt om det hvis ikke?

vet ikke hva jeg skal skrive venne.. sorry.. vil bare si at jeg tenker masse på deg!

*klem*

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/30145-kaos/#findComment-120228
Del på andre sider

Laila Sundgot Schneider, Lege

Kjære steinansiktet! Det er hyggelig å se at du er blant brukerne igjen, men leit å høre at det ikke går så bra for deg. Likevel vet du at du har hatt en bedre periode, slik at det nytter å kjempe, prøve, våge å ha tro på en forandring. Flott at du har en venninnne som bryr seg, ta imot den støtten som hun gir deg. Følg hennes råd om å bli med til legen. Kanskje en innleggelse ved Modum Bad kunne være akkurat den ekstra hjelpen du nå trenger for igjen å klare å innse at det nytter. For mange har nettopp Modum Bad vært redningen (men mange får ikke plass) , så rådet er gå til legen og be han søke om en plass for deg der!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/30145-kaos/#findComment-120437
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...